Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان با صدرنشینی فولاد سیرجان و نخستین پیروزی تیم راه‌یاب ملل کردستان که برابر شهرداری ورامین به دست آمد، به پایان رسید.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است از پنجم تا نهم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان در سومین و آخرین مسابقه سالن فدراسیون والیبال در هفته یازدهم دور رفت لیگ برتر مردان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان محمدرضا تندروان با شکست سه بر صفر نماینده اصفهان به صدر جدول بازگشتند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۹ بر ۲۷ مغلوب سیرجان شد تا دومین ناکامی فصل خود را تجربه و به جایگاه دوم جدول سقوط کند.

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. علیرضا مباشری بازیکن فولاد مبارکه سپاهان در ست سوم تنها کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد.

حسین پورکاشیان و امیدوار حاتمی نیز ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۱۰۳ دقیقه طول کشید.

در ششمین و آخرین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر نیز تیم‌های شهرداری ورامین و راه‌یاب ملل کردستان در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده کردستان به نخستین برد خود در این فصل از رقابت‌ها با شکست شهرداری ورامین دست یافت.

شاگردان آرش صادقیانی سرمربی تیم راه‌یاب ملل کردستان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا شگفتی‌ساز هفته یازدهم لیگ برتر شوند و در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گیرند.

محمدرضا درفش کاویان، حامد آقا براری، یونس حسن‌زاده و امیر صداقت به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

این مسابقه که ۹۸ دقیقه طول کشید، چهار کارت زرد و قرمز داشت. فیروز تابش نژاد سرمربی شهرداری ورامین در ست دوم با دریافت دو کارت زرد و قرمز تا پایان ست اخراج شد و محمد فلاح بازیکن تیم ورامین نیز در ست دوم کارت زرد دریافت کرد.

همچنین فردین کلوندی کمک مربی تیم راه‌یاب ملل کردستان در ست نخست این دیدار کارت زرد دریافت کرد.  هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان روز جمعه هفتم آذرماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال راه یاب ملل کردستان شهرداری ورامین هفته یازدهم کارت زرد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان تیم پاریزه ر کردستان به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات حضور دارد.

مرحله دوم لیگ دسته دو فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

تیم پاریزه ر در دیدار دوم مرحله نهایی روز جمعه هفتم اردیبهشت درخانه هندبال سنندج میزبان نماینده یزد است.

دیگر خبرها

  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان