Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته مبارک بسیج، مخترع بسیجی اهل ایلام موفق به ساخت ماسک ضدریزگرد و کرونا برای اولین بار در جهان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با هفته مبارک بسیج، مخترع بسیجی اهل ایلام موفق به ساخت ماسک ضدریزگرد و کرونا برای اولین بار در جهان شد.

  قسمت اصلی ماسک، فیلتر حاوی ذرات نانو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قبل از استفاده باید به مدت ۱۵ دقیقه در کاسه آب قرار گیرد تا فیلتر شارژ شود. بعد از هر بار شارژ تا ۷ ساعت در بازه زمانی یک ماهه قابل استفاده خواهد بود.   به گزارش ایلام بیدار، با نصب این فیلتر، ذرات ریز جذب رطوبت نانو شده و هوای پاک وارد ریه خواهد شد. این ماسک برای شرایط کرونایی هم قابلیت استفاده دارد با این تفاوت که به جای شارژ با آب خالی از مواد ضدعفونی همچون صابون که برای ریه ضرر ندارند استفاده می شود‌. انتهای پیام؛   مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. مخترع بسیجی دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: مخترع بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان