Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار چابهار اظهارداشت: پیروی از دستورات ستاد ملی کرونا و تصمیمات مدیران شهرستان چابهار فقط بخاطر سلامت مردم بوده و باید برخی از صنوف ۱۵ روز را برای تعطیلی همکاری کنند که این مورد در چابهار رضایت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  تصریح کرد: بازار‌های منطقه آزاد چابهار تعطیل شده و فعالان اقتصادی و بازرگانی و غرفه داران نهایت همکاری را کرده‌اند و از درآمد میلیونی روزانه خود گذشته‌اند تا سلامت شهروندان را تامین کنند.

او با اشاره به اینکه چابهار از نظر تفریحی و گردشگری، اقتصادی و بازرگانی بهترین نقطه تجاری سیستان وبلوچستان است قطعا همه انتظار دارند با سفر به این منطقه از بازار‌های منطقه آزاد و شهر خرید خودشان را انجام دهند. افزود: همکاری و تعامل مدیران منطقه آزاد و از همه مهمتر همراهی کسبه و بازاریان سبب تعطیلی همه غرفه‌ها شد و این خود به عدم سفر مردم کمک کرد.

میر با بیان اینکه تیم‌های نظارتی و بازرسی تعیین شده در چابهار به صورت روزانه از اجرای کامل طرح نظارت دارند و در صورت تخلف نسبت به پلمب صنوف متخلف اقدام می‌کنند گفت: برخورد قاطع با اصنافی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نداشته و نسبت به بیماری منحوس کرونا بی‌توجه هستند انجام می‌شود که در این رابطه افزون‌بر ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شده است.

او  تصریح کرد: بازدید میدانی و گشت‌های مشترک اعضای ستاد کرونا روزانه صبح و عصر انجام می‌شود و از اجرای طرح هوشمند و ایجاد محدودیت‌های لازم با همراهی اتحادیه، اصناف، ادارات صمت، شبکه بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی، شهرداری، تعزیرات بازدید می‌شود و در صورت مشاهده و رعایت نکردن محدودیت‌ها و عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا برخورد‌های قانونی صورت می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار با اشاره به اینکه وضعیت این شهرستان قرمز است برای همین شهر کاملا تعطیل و تمام راه‌های فرعی و خاکی مسدود شده و پلیس راه در ورودی شهر مستقر و از تردد خودرو‌های پلاک غیربومی جلوگیری می‌کند.

او  افزود: ورودی‌های منطقه آزاد از گیت طرف کنارک و نیکشهر بسته شده و محدودیت‌های تردد در شب نیز اعمال و براساس مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عمل می‌شود تا بیش از این شاهد مرگ مردم عزیزمان نباشیم.

میر اظهارداشت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، طرح جامع مدیریت هوشمند محدویت‌ها متناسب با وضعیت کرونا در چابهار و کاهش زنجیره انتقال این ویروس تا ۱۴ آذر در این شهرستان نیز تداوم خواهد یافت و همچنان گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ تعطیل هستند لذا از شهروندان درخواست می‌شود همچنان با ستاد کرونا همکاری داشته باشند.

او بیان کرد: از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا که در اطلاع رسانی عموم مردم نسبت به مصوبات ستادکرونا شهرستان چابهار تلاش دارد قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار کرونا ویروس رعایت دستورالعمل های بهداشتی منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان