Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق گویان گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «مهرعلی حق گویان» در دیدار با مدیر امور شعب بانک صادرات استان قزوین بیان کرد: از خدمات و همراهی بانک صادارات تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم با همراهی همه بانک ها شاهد رشد اشتغال و توانمندسازی محرومان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر حدود 90 هزار نفر از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می کنند که  بیش از 60 هزار نفر آنها از مددجویان بوده و مابقی افرادی هستند که با توجه به محدودیت های کرونایی و مشکلات اقتصادی تحت حمایت قرار گرفته اند و خدمات محدودتری دریافت می کنند.

 

وی اضافه کرد: مجموعه افراد تحت حمایت این نهاد دارای مشکلات متنوع و گسترده ای هستند که تلاش می کنیم از ظرفیت های مختلف برای رفع این مشکلات و موانع در زندگی آنها استفاده کنیم.

 

حق گویان افزود: ظرفیت بانک ها یکی از بسترهای شایسته است که در حوزه ظرفیت قانونی و ظرفیت انسانی می تواند یاریگر ما در خدمت رسانی به محرومان باشد، در حوزه بانکی و قانونی همراهی بانک ها برای پرداخت تسهیلات گام مهمی است که به تسریع در استفاده از فرصت های پیش رو برای توانمندسازی محرومان کمک می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خارج از محیط بانک هم پرسنل شبکه بانکی استان با توجه به باورها و تلاش فعلی آنها در خدمت رسانی به محرومان، در فرایندی متمرکز می توانند به مشارکت بیشتر در طرح های امدادرسانی بپردازند به این شکل که با تجمیع فعالیت های حاضر، بستر ارائه خدمات هدفمند و در عین حال منظم و عادلانه فراهم شود.

 

در ادامه مدیر امور شعب بانک صادارات استان قزوین گفت: کمک کردن به همنوع یک وظیفه شرعی و انسانی است و قطع یقین موجب سرازیر شدن نعمت و برکات الهی می شود و کسانی که در این عرصه گام برداشته اند در زندگی شخصی و کاری نتیجه نیکوکاری خود را درک کرده اند.

 

«روانبخش یزدانی» تأکید کرد: تجربه ما در دوران مدیریتی که در این بانک داریم، نشان می دهد که بیش از دو سوم از تسهیلات اشتغال زایی که به نیازمندان اعطاء شده، منجر به شغل شده است و حتی در برخی موارد این اشتغال محدود به یک نفر نبوده و اشتغال های زنجیریه ای را به دنبال داشته است.

 

وی با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآورشد: خدمت به نیازمندان و محرومان را وظیفه خود می دانیم و به همه همکاران گفته ایم که در مواجه با مردم تعامل و همراهی داشته باشند و این مهم را در خصوص نیازمندان و محرومان بیش از پیش مراعات کنند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد قزوین بانک ها کمک به نیازمندان استان قزوین کمیته امداد تحت حمایت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقای سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقا سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربال گری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و..... بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

کد خبر 6089738

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد