Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@14:56:59 GMT

روزنامه‌های ورزشی ۶ آذر؛ فوتبال مُرد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۶۸۰

روزنامه‌های ورزشی ۶ آذر؛ فوتبال مُرد

درگذشت دیگو مارادونا فوتبال تمام دنیا را به شوک برده است و بعضی مرگ او را مرگ فوتبال می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۶ آذر ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛


"خبرورزشی" با عنوان "مسیچ" به پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی با گل مسی وار هروویه میلیچ پرداخت، بازیکنی که در گذشته نیز به دلیل شباهت‌های ظاهری او را به لیونل مسی تشبیه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"فوتبال مرد" به درگذشت تلخ، ناگهانی و غیرقابل باور دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخت، رخدادی که آن را می‌توان تلخ‌ترین اتفاق فوتبال چند سال اخیر دانست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شکست پروژه کاهش قراردادها" مدعی شد احمد مددی که در باشگاه استقلال سعی داشت قراردادهای غیرمعقول چند بازیکن را کاهش دهد موفق نبوده و در این راه فقط موفق شده چند آپشن قرارداد مظاهری را کاهش دهد.


"خراسان ورزشی" با عنوان "معروف و آلکنو در چالش کوتاهی قامت؟ " مدعی شد قد نسبتاً کوتاه سعید معروف می‌تواند منجر به از دست رفتن جایگاه او در تیم ملی شود، اتفاقی عجیب که از دید این روزنامه دور از انتظار نیست.


"ایران ورزشی" با عنوان"گره گشا" به پیروزی استقلال با تک گل هروویه میلیچ پرداخت، گلی که دومین برد فصل جاری را نصیب شاگردان محمود فکری کرد.


"شوت" با عنوان "پرسپولیس به چاه نفت رسید" به مصاف عصر امروز پرسپولیس و نفت و مسجد سلیمان پرداخت، رقابتی که در آن سرخ‌پوشان در پی کسب هفتمین امتیاز از سومین بازی هستند.


" پرسپولیس" با عنوان"بازگشت به شهر پوکر" بازگشت به شهر پوکر به مصاف پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در مسجد سلیمان پرداخت، شهری که در آن پرسپولیس اولین پوکر قهرمانی لیگ برتر خود را به دست آورد.

"صدای سپاهان" با عنوان "مهیج‌ترین دیدار هفته در راه است" به مصاف حساس و جذاب تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر پرداخت، رقابت و آزمونی سخت که می‌تواند باعث شکوفایی هر دو تیم شود.


"سبز سبزم" با عنوان "آقای داور لطفاً لطفاً لطفاً خیلی دقت کن"به مصاف امروز گاندوها با پیکان پرداخت، رقابتی که شاید بیش از خود بازی عملکرد داوری آن مورد بررسی و جای بحث باشد.

کد خبر 457748

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه خبر ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه گل روزنامه پرسپولیس روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه روزنامه ورزشی صدای سپاهان سبز سبزم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳