Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قرارگاه طرح پشتیبانی اموزش، بیماریابی و مدیریت کرونا از همکاری با سازمان های مختلف در خصوص فعالیت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در پی پیگیری بحث قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی، خدمت رییس محترم جمعیت هلال احمر رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مقرر شد که  تمام ظرفیت های نقاهتگاهی از جمله مهمانسراها، اردوگاه ها و سالن هایی که دارند و حتی منابع انسانی که می توانند در اختیار ما بگذارند استفاده کنیم. لیست تمام مراکز و ظرفیت ها را تحویل دادند و قرار شد به صورت رسمی ابلاغ شود. 

رییس قرارگاه طرح پشتیبانی آموزش، بیماریابی و مدیریت کرونا گفت: به تمام مدیر عامل های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور  ابلاغ شده است. 

وی در خصوص همکاری با وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: شب گذشته گفت و گویی که با دکتر سلطانی فر داشتیم، خوشبختانه دکتر سلطانی فر همواره در بحران و کمک به اورژانس از دستگاه های پیشتاز بودند و در زلزله و سیل هم در آنچه در توان داشتند در اختیار ما گذاشتند. 

وی افزود: دکتر سلطانی فر دیشب اعلام کرد که در سطح استان ها خوابگاه های تجهیز شده ای دارند و می توانیم با حضور نیرو های تخصصی خود از آن ها برای نقاهتگاه و ایزوله استفاده کنیم، که بلافاصله دستور آن به مدیران کل تمام استان ها ابلاغ کردند. همچنین تمام سالن های ورزشی که امکان تبدیل به نقاهتگاه را دارد قرار شد در اختیار ما قرار دهند. 

وی افزود: البته فاز اول ما استفاده از هتل ها مهمانسرا ها و خوابگاه هایی است که بتوانیم شأن و منزلت همه هموطنان را حفظ کنیم و شرایط ایزوله را به سمت هتلینگ ببریم، اما اگر زمانی نیاز گسترده تری داشته باشیم می توانیم از ظرفیت های فاز سوم و چهارم که سالن های ورزشی هستند هم می توانیم استفاده کنیم. 

رییس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: یک همکاری جدی هم امیدواریم با بنیاد مستضعفان داشته باشیم و قرار است که آقای مهندس فتاح را هم ملاقات کنیم. 

رییس قرارگاه طرح پشتیبانی اموزش، بیماریابی و مدیریت کرونا گفت: آیت الله رییسی نیز به جد دستور دادند که هر آنچه در توان دادند در اختیار ما بگذارند.خوشبختانه جلسه خیلی خوبی هم با رییس محترم قوه داشتیم. 

وی افزود: جلساتی هم که با وزارت گردشگری و جهانگردی داشتیم جلسات خوبی بود که قرار شد تمام هتل ها و مهمانسراها به گردشگری و بخش خصوصی را با یکسری امکانات ارزان قیمت در اختیار بگیریم و بتوانیم خدمت رسانی خوبی را به هموطنان خود داشته باشیم. 

وی گفت: مطمئن هستم با همت مردم و همه دستگاه ها غلبه پیدا میکنیم تا بتوانیم جان عزیزان خود را حفظ کنیم و از افزایش آمار مبتلایان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس پیرحسین کولیوند اورژانس اختیار ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر