Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) دهاقان، با حضور در سطح شهر دهاقان اقدام به اهدای ماسک و اقلام بهداشتی به مردم و صاحبان اصناف، آن‌ها را به رعایت موازین بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تشویق کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم مقابله با این ویروس به صورت محله‌محور، 20 قرارگاه حافظان سلامت محله در سطح محلات شهرستان دهاقان با هدف قطع زنجیره بیماری، کاهش فوتی و بستری‌ها در راستای حفظ سلامتی مردم و کمک‌ به کادر درمانی در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) دهاقان، با حضور در سطح شهر دهاقان اقدام به اهدای ماسک و اقلام بهداشتی به مردم و صاحبان اصناف، آن‌ها را به رعایت موازین بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تشویق کردند.

روایت فعالیت جهادی بانوان بسیجی دهاقان؛ از پشتیبانی رزمندگان در دفاع مقدس تا اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی + فیلمروایت مدافعان سلامت؛ فعالیت 40 گروه جهادی بسیج دهاقان در دوران کرونااصفهان| رژه موتوری نیرو‌های نظامی و انتظامی دهاقان به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج به روایت تصویر

در این طرح که با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام شد، بسیجیان همچنین اقدام به راه‌اندازی ایستگاه سلامت در میادین اصلی شهر کرده و به تب سنجی افراد پرداختند.

انتهای پیام/163/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است

حجت الاسلام محمد قمی روز جمعه و در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این آزمون یک مرحله از مسیر اعطای مدرک به حافظان قرآن است که دارای سختی های خاص خود است و به طور معمول حدود ۱۲ درصد شرکت کنندگان مورد تائید برای دریافت مدرک قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان با ذوق و شوق وصف ناپذیری به همراه اعتماد به نفس با توجه به معنا، تدبر، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این آزمون شرکت کرده اند که در گفت و گو با آنان علاقه‌مندی به محک زدن آموخته های خود را بیان می‌کنند و دغدغه مدرک ندارند که این موضوع نشان از جدّی گرفتن قرآن در جامعه ما است.

این مقام مسوول با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان این آزمون نسبت به دوره های گذشته بیان کرد: حدود ۱۲ هزارو ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در  نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند که نزدیک به دو سوم از آنان بانو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است