Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت هنوز هماهنگی لازم را ندارند و باید زمان بگذرد تا آمادگی لازم به دست آید.

علی شوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به نظر من مهم سه امتیاز بود که به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم ترکش بازی قبلی این تیم مفابل فولاد در این بازی وجود داشت. نفرات استقلال در این بازی خیلی هماهنگ نبود. این تیم نه بازی تدارکاتی داشت و نه اردوی خاصی داشت و نفرات جدید هماهنگی لازم را نداشتند و این مساله باعث شد بازی خیلی خوبی را شاهد نباشیم. به نظر من با گذشت زمان،‌ این تیم از هفته پنجم شرایط بهتری داشته باشد.

او درباره گل سه امتیازی هرویه میلیچ که باعث شد استقلال مقابل ماشین‌سازی پیروز میدان باشد، اظهار کرد: به نظر من یک گل استثنایی بود. ما ضربات کاشته خوبی از این بازیکن دیده بودیم و در بازی مقابل ماشین‌سازی یک گل زیبای دیگر به ثمر رساند.

شوری درباره عملکرد مهاجمان استقلال گفت:‌ از وقتی مهدی قایدی به تیم ملی دعوت شده، با تمرکز بیشتری بازی می‌کند تا دچار مصدومیت نشود و فرصت بازی در تیم ملی را از دست ندهد. تمام بازیکنانی که در خط حمله یا هافبک بازی می‌کنند،‌ وقتی به تیم ملی دعوت می‌شود با تمرکز بیشتری بازی می‌کنند تا آسیب نبینند اما این مساله مربوط به خط دفاعی نمی‌شود. ارسلان در این بازی تلاش خودش را کرد و دیاباته هم رفته رفته دارد آمادگی خود را به دست می‌آورد. به نظر من این بازیکن باید از اول در ترکیب تیم باشد. به نظر من اگر دیاباته اگر وزنش بالا نرود، می‌تواند برای استقلال خیلی موثر باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد رشید مظاهری و محممد نادری خاطرنشان کرد: این بازی محک سنگینی برای قضاوت نیست اما باید این را در نظر گرفت که محمد نادری آمادگی ایده‌آلی نداشت و تا هماهنگی لازم به دست بیاید، زمان می‌برد. قطعا نادری در هفته‌های بعدی باید بهتر از این‌ها باشد. رشید مظاهری هم بدون اشتباه در این بازی ظاهر شد و در خروج و شروع مجددها عملکرد خوبی داشت. به نظر من استقلال در دروازه بیمه شده است. به نظر من مشکل استقلال در خط میانه است که باید کیفیت خودش را افزایش دهد تا خط حمله را تغذیه کند. به نظر من با بازگشت شجاعیان، خط هافبک استقلال بهتر شود.

او در پایان گفت: من در فضای مجازی می‌بینم که می‌گویند که باید به فکری ۵ هفته باید فرصت داد. ما باید این را در نظر بگیریم که این فصل شرایطش مثل فصل‌های گذشته نیست و باید نیم فصل به فکری و کادر فنی‌اش فرصت داد. اگر تیر فکری به سنگ خورد، باید در نیم فصل به دنبال مربی باشیم. در آن موقع باید به دنبال مربی لیگ برتری مثل نکونام، قلعه‌نویی و منصوریان باشیم. این کار را فصل گذشته تیم رقیب انجام داد و توانست نتیجه لازم را به دست بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران علی شوری نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران و سمینار هماهنگ کنندگان اهدای عضو از ۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بیمارستان فرهیختگان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/ تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان

«سمینار هماهنگ کنندگان اهدای عضو» با حضور دکتر ناصر سیم فروش، دکتر محسن نفر، دکتر علیرضایی، دکتر دهقانی و دکتر حمیدرضا غلامرضایی در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد. حدود ۳۰۰ نفر از هماهنگ کنندگان اهدای عضو در بیمارستان فرهیختگان گرد هم آمدند.

اهداء عضو در ایران به دو صورت انجام می پذیرد از «اهداء کننده زنده» و «از اهداء کننده مرگ مغزی». اهدای ارزشمندی که در تراز بخشیدن حیات و زندگی به انسانهاست و فراتر از هر بخششی است. سمینار «هماهنگ کنندگان اهدای عضو» تشکیل شده از کسانی هستند که در این مسیر خیر گام برداشته اند و هماهنگی بین اهداء کنندگان عضو و خانواده های آنها را ایجاد و تسهیل می نمایند و که بخش مهمی در فرایند پیوند عضو محسوب می شود.

البته در روزهای آتی نیز در خصوص هماهنگی با گیرندگان اهدا عضو نیز مباحثی ادامه خواهد داشت.

بخش دیگر مربوط به کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران» در روز چهارشنبه قدردانی از بزرگان و پیشکسوتان نفرولوژی و پیوند کلیه خواهد بود. کسانی که عمر گرانبهای خود را صرف درمان و آموزش و تعلیم و تربیت در این حیطه کرده اند.

در تمامی روزهای این مراسم -تا ۷ اردیبهشت ماه- مسائل علمی و به روز در حوزه های نفرولوژی، اورولوژی، پیوند کلیه در پنل های مختلف توسط اساتید ارائه می شود. شرکت در این همایش رایگان بوده و دارای امتیاز بازآموزی است. افراد برای ثبت نام می توانند به سامانه آموزش مداوم پزشکی کشور با شناسه بازآموزی ۱۹۸۴۰۶ اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228352 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!