Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:55:39 GMT

راه های ارتباطی عجب شیر باز است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۳۹۶

راه های ارتباطی عجب شیر باز است

رضا سالاری فر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه نیروهای این اداره به همراه ماشین آلات در حال آماده باش در مسیرها مستقر هستند، افزود: بارش برف با افت محسوس دمای هوا همراه است و موجب لغزندگی خیابان ها و معابر عمومی شده و تردد خودروها و وسایل نقلیه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

رییس اداره هواشناسی عجب شیر هم گفت: بارش نخستین برف زمستانی در عجب‌شیر که از ظهر امروز پنجشنبه در این شهرستان آغاز شده است موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد علی محمد زاده با اعلام اینکه میزان بارش برف به پنج میلی متر رسیده است، افزود: در زمان کنونی دمای هوا در عجب شیر یک درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۹ درجه کاهش یافته است.

وی همچنین با بیان اینکه در سال آبی جاری ۲۹.۴ میلی متر بارش داشته ایم ، افزود: میزان بارندگی در عجب شیر در سال آبی جاری ۲۷ درصد افزایش نشان می دهد.

شهردار عجب شیر هم با اشاره به آمادگی شهرداری برای ارایه خدمات مطلوب به مردم در فصل زمستان، گفت: نقاط برف گیر و دارای مشکل این شهر شناسایی شده و در این نقاط علاوه بر اقدام سریع برای برف روبی، مخزن های نمک نیز برای استفاده مردم در مواقع ضروری نصب شده است.

رضا رحمت الهی با بیان اینکه چهار گروه از ماموران شهرداری نیز به صورت شبانه روزی در این ستاد مستقر هستند تا در صورت نیاز نسبت به بازگشایی معابر سطح شهر اقدام کنند، از مردم خواست در اجرای این طرح ماموران شهرداری را یاری کنند. 

برچسب‌ها کشاورزی بارش برف عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی بارش برف عجب شیر کشاورزی بارش برف عجب شیر اخبار کنکور عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش ها در ایلام

دریافت 6 MB کد خبر 6098206

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش ها در ایلام
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • آغاز بارش بهاری در شهر بام+ فیلم