Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ نماز جمعه این هفته (جمعه ۷ آذر ماه ۹۹) در سه شهر رامیان، دلند و خان‌ببین برگزار خواهد شد.

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی در مناطق کمتر برخوردار گلستان به خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گفت: به مناسبت هفته بسیج و در قالب رزمایش مواسات و همدلی ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده به همت بسیج توزیع شد.

**

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۶۵۰ تن گندم احتکارشده به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در کلاله خبر داد.

**

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت که از زمان سیلاب ۹۸ تاکنون بیش از ۵۰۰ کیلومتر لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و مجاری آبی اولویت‌دار در استان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

**

هادی حق شناس استاندار گلستان در آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد گفت: توجه به هنر و فرهنگ ، هزینه در بخش های دیگر اجتماع را کاهش می دهد و همچنین اثرگذاری فعالیت های هنری قابل مقایسه با دیگر اقدامات نیست.

وی همچنین در بازدید از شرکت دارویی به‌بان شیمی در شهرک صنعتی آق قلا گفت: همه واحدهای تولیدی در زمان شیوع ویروس کرونا مورد حمایت قرار گرفته اند و خوشبختانه همکاری تولیدکنندگان منجر به رفع نیاز استان و صادرات مواد ضدعفونی کننده و ماسک به دیگر استان ها شده است.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای گلستان طرح حمایت معیشتی دولت کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای گلستان طرح حمایت معیشتی دولت کلاله شرکت آب منطقه ای گلستان طرح حمایت معیشتی دولت کلاله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، فردا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و ۳۶ درصد آقا هستند.

خضری ادامه داد: داوطلبان رشته ریاضی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته‌های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح  هفتم اردیبهشت‌ماه آزمون خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم