Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@20:43:59 GMT

بررسی قرارداد چین با ایران در مجلس

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۸۴۹

صراط:

احمد امیرآبادی فراهانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای معادن استان که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه گروه دوستی بین ایران و کشور چین زیر نظر لاریجانی تشکیل شد و می‌توان از این ظرفیت برای سرمایه‌گذاری در استان قم استفاده کرد گفت: قراردادی بین کشور چین و ایران با مدت زمانی ۲۵ ساله بسته شده است و الان این قرارداد در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی توسط نمایندگان است و طبق بررسی‌ها سفیر این کشور علاقه شدیدی برای سفر به استان قم نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه برای بررسی این قرارداد کمیته‌های تخصصی از سوی آقای لاریجانی تشکیل شده بود گفت: به‌عنوان نمایندگان مردم قم در مجلس منتظر هرگونه پیشنهاد و پیش‌نویس از سوی مسئولان استان هستیم تا از این فرصت برای استان قم استفاده کنیم.

وی افزود: استانداری، سازمان صمت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند و نوع سرمایه‌گذاری‌ها در قم را مشخص نمایند چراکه باید از این فرصت برای توسعه استان استفاده کنیم.

امیرآبادی با اشاره به طولانی شدن مسائل معادن در استان گفت: در بحث معادن و اکتشافات آن با افراط روبه‌رو شدیم، در حالی که می‌توان از این ثروت استفاده کرد و تحریم به مسئولان این نکته را فهماند که نباید به اقتصاد نفتی متکی باشیم.

وی گفت: باید جلوی صادرات محصولات خام را بگیریم و مواد معدنی باید ارزش افزوده داشته باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هیات رئیسه مجلس احمد امیرآبادی فراهانی جلسات استانداری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • واردات گوشت از آفریقا به کشور
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳