Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار هرمزگان گفت: امیدواریم در یک برنامه منظم و با استفاده از استعداد همه نیروها و دستگاه‌ها، شهرک سرباز ولایت را به عنوان یک نمونه از کار جهادی و بسیجی با سرعت،کیفیت و قیمت مناسب برای مردم عزیزمان آماده کنیم. - اخبار استانها -

فریدون همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بشاگرد، اظهار کرد: در پی سیلی که سال 98 اتفاق افتاد، راه‌های مواصلاتی بسیاری از روستاها قطع شد و تعداد زیادی از آنان در معرض سیل و آب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث شهرک سرباز ولایت در زاچ و داربست به روایت تصویرعملیات اجرایی ساخت شهرک "سرباز ولایت" زاچ و داربست آغاز شدعملیات اجرایی ساخت 154 واحد مسکونی در زاچ و داربست آغاز شد

وی ادامه داد: یکی از این مناطق سیل‌زده که همه ایران هم امروز با آن آشنا هستند، روستاهای زاچ و داربست بوده که خوشبختانه با همکاری بسیار خوب، دلسوزانه و هم‌افزایی‌هایی که از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، نیروی دریایی سپاه پاسداران و همینطور حضور پررنگ نماینده ولی فقیه استان، صورت گرفت، اقدامات بسیار ارزشمندی برای رفع مشکلات این منطقه انجام شد.

وی تصریح کرد: با مشارکت همگانی این ارگان‌ها، طراحی شهرک شهید سلیمانی را انجام دادیم و این نقطه را برای جابجایی دو روستای زاچ و داربست قطعه بندی کرده‌ایم و افق 1410 هم برای اتمام کار در نظر گرفته‌ایم.

همتی افزود: در حال حاضر 154 واحد در این منطقه قطعه بندی شده و امکانات مدرسه، خانه بهداشت، بخش‌های اداری، دهیاری، فضای سبز و سایر مکان‌هایی که بتواند به مردم این شهرک خدمات رسانی کند، در نظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: بنا داریم با کمک خیرین عزیزی که در کنار این مجموعه قرار گرفتند، در حداقل زمان، بخش عظیمی از این شهرک را بهره‌برداری کنیم و امیدوار هستیم در شش‌ماه آینده بخش بزرگی را راه‌اندازی کنیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر دستور احداث معابر، برق‌رسانی و آب‌رسانی منطقه را داده‌ایم همچنین تاکید داشته‌ایم که مدرسه و خانه بهداشت جدید نیز ساخته شود تا در صورت همجواری سایر روستاها در این منطقه، از ظرفیت، امکانات و خدماتی که در این محل ارائه می‌شود، استفاده شود.

همتی عنوان کرد: هم‌اکنون نیروهای جهادی، نیروی دریایی سپاه، مسئولین شهرستان، سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، ائمه جمعه و خیرین نیز به این جمع اضافه شدند و امیدوار هستیم با مشارکت خود مردم در محور ساخت و سازها، در یک زمان کوتاه به نقطه مطلوبی برسیم تا در سال آینده مردم دیگر در تابستان و شرایط گرما اذیت نشوند.

وی در رابطه با هزینه احداث این شهرک گفت: حدود 33 میلیارد تومان برآورد اولیه ما برای معابر، سیل بند، آبرسانی، مدرسه‌سازی، جاده و سایر نیازهای این شهرک بوده که باید تامین شود و مابقی آن هم امیدواریم از طریق خیرین و تسهیلاتی که بنیاد مسکن به مردم عزیز خواهد داد، فراهم شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در مجموع امیدواریم بتوانیم در یک برنامه منظم و با استفاده از استعداد همه نیروها و دستگاه‌ها، این شهرک را به عنوان یک نمونه از کار جهادی و بسیجی با سرعت، کیفیت و قیمت مناسب برای مردم عزیزمان آماده کنیم.

گزارشگر: میثم رئیسی 

انتهای پیام/867/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان زاچ و داربست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود