Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@21:33:23 GMT

جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت‌های شبانه

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۵۸۹

جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت‌های شبانه

رویداد۲۴ پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی با انتشار آمار عملکرد معاونت عملیات ناجا، عملکرد نیروی انتظامی را در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول آذرماه جاری تا ششم آذر به مدت شش روز را تشریح کرد که بر این اساس، ۱۰ هزار و ۸۹۲ نفر نیرو در این طرح به کار گرفته شده اند.

همچنین در ۱۹۴۸ نقطه نیروی‌های پلیس مستقر شده که ۶۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و۶۹۴ دستگاه خودرو در این مدت تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین پلیس در این شش روز، ۳۴۶ هزار و ۱۵۰ مرتبه از صنوف مختلف بازدید کرده است و این در حالی است که به ۱۹۳هزار و ۷۰۱ صنف تذکر داده و تخلف آن‌ها را صورت جلسه کرده است و نسبت به پلمب ۱۱هزار و ۹۴۱ واحد صنفی متخلف نیز اقدام کرده است.
بیشتر بخوانید: تردد مبتلایان بدون علامت در شهر از جمله دلایل افزایش بیماری / بهترین زمان تشخیص بیماری چه زمانی است؟براساس این گزارش، پلیس در این شش روز ۶۹۵هزار و ۱۲۹ تذکر لسانی به رانندگان خودرو داشته و ۲۷۹ هزار و ۱۲ خودرو را نیز عودت داده است.

به گزارش ایسنا، در این گزارش آمده است که پلیس در اعمال طرح محدودیت تردد شبانه ۵۱هزار و ۹۵۶خودرو را جریمه کرده اند.

این در حالی است که پلیس در شش روز گذشته ۲۱۹هزار و ۷۹۲ پیامک به رانندگان خاطی ارسال کرده است. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محدودیت های کرونایی پلیس ویروس کرونا در ایران شش روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند