Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با اشاره به انتشار خبری درباره شلاق‌خوردن یک کارگر، گفت: من دلیل شلاق خوردن این کارگر را نمی‌دانم اما شلاق بر تن هر انسان و کارگری نگرانم کرده و آزارم می‌دهد.

به گزارش برنا، علی ربیعی در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است: «در بدخوابی نیمه شب در اندیشه فرجامِ برجام و جامعه، به عادت بد همیشگی سری به فضای مجازی زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تعجب، خبری تاسف‌انگیز در مورد ‎شلاق خوردن یک ‎کارگر دیدم. نمی‌دانم اتهام او چیست، اما من تاکنون در طول عمرم از هیچ کارگر و زحمتکشی شکایتی نکرده‌ام.

‌در طول دوران وزارتم،صرفا برای یک شکایت دستور پیگیری دادم آن‌هم در مورد آخرین رییس سازمان تامین اجتماعی در دولت دهم بود. به یاد دارم آقای عباس عبدی اوایل فروردین ۹۸، به نقل از وکیل خوشنام کشور آقای صالح نیکبخت که وکیل این کارگر بود از من خواست برای رفع شبهه،نامه‌ای تنظیم کنم. من با ایشان صحبت کردم که هر متن موثری که لازم می‌داند تنظیم کرده تا امضا کنم. اتفاقا در خط چهارم قبل از "شکایت ندارم" خودم واژه "نداشته" را هم اضافه کردم. چون اساسا نه تنها اعتقادی به ‎شکایت ندارم بلکه به گواه همگان، وزارت کار و دفتر من همیشه محلی برای تظلم خواهی کارگران بوده. ‌

من حتی حاضر نشدم عامل فوت فرزندم که به جرم قتل غیرعمد عازم زندان بود یک روز به زندان برود و رضایت دادم. من دلیل شلاق خوردن این کارگر را نمی‌دانم اما شلاق بر تن هر انسان و کارگری نگرانم کرده و آزارم می‌دهد. آقای نیکبخت وکیل این کارگر، شاهد صادقی برای کل این ماجراست‌ ‌متاسفم از فضای غیرمنصفانه کنونی که عده‌ای بدون هیچ اطلاعی، قضاوت می‌کنند و می‌نویسند و...»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شلاق خوردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در ادامه گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، امروز هشتم اردیبهشت ماه، تعداد ۵ پرونده تعزیری برای صنف بانوان آرایشگر تشکیل شد و یک سالن زیبایی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، عدم نصب نرخ‌نامه و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محدوده بولوار وکیل‌آباد مشهد پلمب شد.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!