Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طول زندگی‌تان اسناد هویتی خود از جمله کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه و ... را گم کرده باشید، اسنادی که گم کردن آن‌ها می‌تواند دردسر‌های زیادی برایتان ایجاد کند و حتی مورد سوء استفاده سایر اشخاص قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید با روشی که در این گزارش ذکر می‌شود، از این موضوع اطلاع یابید که آیا اسناد هویتی‌تان به سازمان ثبت احوال تحویل داده شده است یا خیر.

اگر کارت ملی و شناسنامه شما گم شده باشد، می‌توانید با مراجعه به سایت سازمان ثبت احوال و ورود به قسمت مدارک پیدا شده و درج اطلاعات درخواستی، از پیدا شدن کارت ملی و شناسنامه خود با خبر شوید.

در صورتی که کارت ملی و یا شناسنامه شما در صورت پیدا شدن به سازمان ثبت احوال تحویل داده شده باشد، می‌توانید آن را با مراجعه به ادارات ثبت احوال دریافت کنید.

لازم است بدانید که سازمان ثبت احوال، به شما ۶ ماه فرصت داده است تا به دنبال مدارکتان بروید و مدارکت شما تنها طی این مدت تعیین شده در سازمان ثبت احوال باقی خواهد ماند و در آخر اگر اسناد هویتی شما (کارت ملی، شناسنامه) یافت نشد باید در اولین فرصت به نزدیک‌ترین اداره ثبت احوال خود مراجعه کنید و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای گرفتن شناسنامه یا کارت ملی المثنی اقدام کنید، البته برای گرفتن شناسنامه المثنی می‌توانید به صورت الکترونیکی و از طریق سایت ثبت احوال این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید

 مشکل بودجه تأمین بدنه کارت ملی هوشمند حل می‌شود گزینه سایر ادیان برای دریافت کارت ملی هوشمند حذف نشده است مشکل بودجه تأمین بدنه کارت ملی هوشمند حل می‌شود دلایل تاخیر طولانی مدت برای صدور کارت ملی هوشمند فرآیند ثبت نام کارت ملی هوشمند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدارک هویتی شناسنامه کارت ملی سازمان ثبت احوال کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد و افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

حسین سرباز رشید اظهار کرد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند که جنازه یکی از ۲ نفر غرق شده در رودخانه نازلو پیدا شده است.

وی بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن یکی دیگر از غرق شدگان محل حادثه حضور خواهند داشت.

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: همچنان هویت این ‌۲ نفر غرق شده مشخص نشده است اما به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

هلال احمر آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: هر چند که حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است اما عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است