Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت محسن فخری زاده از دانشمندان کشورمان  را تسلیت گفت.

متن پیام قالیباف به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبه دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بار دیگر چهره پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران را آشکارتر ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصه‌های تکنولوژیک، هسته‌ای و نظامی عاجز و ناتوان گشته‌اند به این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چارچوب‌های انسانی و معیار‌های بین‌المللی روی آورده‌اند که هیچ حاصلی برای آن‌ها نخواهد داشت و صنایع ما در تمامی حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی و ... با سرعتی بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت.

میراث گرانبهایی که شهید فخری زاده پس از سه دهه مجاهدت پرثمر و گرانبها در مرز‌های دانش دفاعی از خود به جا گذاشت و باعث برتری‌های راهبردی فراوان برای نظام اسلامی شد، همچون سرمایه‌ای سترگ در اختیار ماست و به عنوان یک اولویت فوری در تعمیق، توسعه و ایجاد جهش در آن خواهیم کوشید.

آحاد ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم آدم‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.

لازم است نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به انجام رسانند. امروز راه مماشات بسته است و انتقام گرفتن از آمران و عاملان این جنایت‌های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترور‌ها را برای آن‌ها مشخص خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آقای محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر برای بازماندگان ایشان به خصوص همسر مکرمۀ آن شهید سرافراز مسئلت می‌نمایم.

محمدباقرقالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف شهادت محسن فخری زاده محمد باقر قالیباف دانشمند هسته ای ترور دانشمند هسته ای شهادت محسن فخری زاده محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند