Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در واکنش به شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران در حساب توئیتری خود نوشت، «آنچه در گزارش روزنامه نیویورک‌ تایمز میخوانیم بازتابی از آمادگی آمریکا برای دادن چراغ‌سبز به ترورهای سیاسی فرا مرزی است.

این دیپلمات روسی در ادامه با طعنه به آمریکاییها گفت، این چیزی نیست که یک کشور دموکراتیک بتواند به آن افتخار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه نیویورک تایمز روز جمعه در گزارشی به نقل از سه مقام اطلاعاتی گزارش داد که رژیم صهیونیستی پشت ترور دانشمند ایرانی بوده‌ است. 

نیویورک تایمز نوشت: «مشخص نیست آمریکا تا چه اندازه پیش از انجام این عملیات از آن مطلع بوده است اما آمریکا و اسرائیل دو متحد نزدیک بوده و پیشینه طولانی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره ایران دارند.»

این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت که کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از واشنگتن پست، تاکنون ۱۳۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه توسط نیرو‌های پلیس این کشور بازداشت شده اند.

 

 

وحشی گری پلیس نیویورک در سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا
به گزارش کانال تلگرام شبکه خبری قدس، پلیس نیویورک با وحشی گری دانشجویان متحصن در سالن "هند" در دانشگاه کلمبیا را سرکوب و ده ها نفر را بازداشت کرد. در پی اقدامات سرکوبگرانه، یکی از دانشجویان بیهوش و از اقدامات درمانی محروم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تصویر از شعار دادن دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای آزادی دانشجویان معترض
کانال تلگرامی «فلسطین الیوم»، تصویری را از لحظه انتقال دانشجویان به اتوبوس‌های بازداشت منتشر کرد که در آن، شعار‌هایی برای آزادی دانشجویان بازداشتی پس از بر هم زدن تحصن آنها در حمایت از فلسطین در داخل دانشگاه کلمبیا سر داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • ببینید | کنایه هاشم بیک‌زاده به قیمت دلار در برنامه زنده
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا
  • حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا