Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ترور معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیامی صادر کرد.

متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور و رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید دکتر محسن فخری زاده، توسط عوامل رژیم منحوس صهیونیستی و سازمان های تروریستی موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ترور ناجوانمردانه و دیگر ترورهای کور مشابه آن که در طول ۴۲ سال گذشته بر مردم و مسئولین کشور نشان داد دشمنان قسم خورده ایران نتوانستند در اراده ملت سرافراز و بزرگ ایران، در تحریم های همه جانبه و جنگ اقتصادی و تحرکات نظامی خللی وارد کنند و اکنون با دست یازیدن به اقدامات کور و بزدلانه تلاش می کنند عزم و اراده و ایستادگی و تلاش مردم را در مبارزه با انواع جنگ های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نادیده بگیرند؛ ولی همواره به اهداف پلیدشان نرسیده و پس از این هم نخواهند رسید.

اینجانب شهادت مظلومانه محسن فخری زاده را خدمت رهبر معظم انقلاب، رئیس محترم جمهور، وزیر محترم دفاع و همکارانشان و ملت قهرمان پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را خواستارم.»

کد خبر 5082200

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش محسن فخری زاده ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شهرداری تهران محسن فخری زاده وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران وضعیت راهها سازمان بازرسی کل کشور پلیس راهور میراث فرهنگی دانش آموزان استثنایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم تقدیر از معلمان نمونه گفت: معلم کسی است که آینده کشور را معماری می‌کند. در قریب به ۶۰۰ هزار کلاس درس لحظه به لحظه آینده ایران در حال شکل گیری است. اینکه آینده ایران به چه شکل خواهد بود در مدارس و به دست معلمان است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر می‌خواهیم جامعه عزیز شود باید معلم را قدر بدانیم. اگر معلم را بالا ببریم جامعه رشد می‌کند.

صحرایی گفت: جامعه‌ای که معلمش را گرامی بدارد؛ استحقاق هر پیشرفتی را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۹۳ هزار معلم به عنوان معلمان منتخب برگزیده شدند؛ گفت: حدود 3 هزار معلم برتر در سطح شهرستان‌ها انتخاب شدند. ۳۲۰ معلم، منتخب استانی شدند و در نهایت ۲۰ معلم برتر کشوری انتخاب شدند. این اولین بار بود که معلمان نشان معلم برتر را از رئیس جمهور دریافت کردند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: می‌گویند دو هفته‌ای است که حال همه کشور خوب است؛ علت این مسئله آن است که در این دو هفته از معلمان و کار‌های آنها سخن گفته شد و از ایشان تقدیر شد؛ تمام جهان و تمام کائنات بر معلم درود می‌فرستند.

صحرایی با اشاره به حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم مظلوم غزه گفت: باید به دانش آموزانمان بگویید در کشور‌هایی که داعیه حقوق بشر و دموکراسی را دارند؛ دانشجویان را به جرم اینکه فقط گفته بودند مظلوم را نکشید برخورد کردند.

وی با بیان اینکه کنترل نرم در ایران حاصل فعالیت معلمان است گفت؛ معلم کسی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب هیچکس جز منافق معلم را تحقیر نمی‌کند. هیچ قشری از جامعه وجود ندارد مگر اینکه مدیون کمک‌ها و لطف معلمان است. تکریم معلم باید به فرهنگ جامعه تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر آرزوی خوبی که برای جامعه داریم؛ محل تحققش در مدرسه است؛ افزود: جامعه قوی و جامعه با نشاط و اقتصاد قوی جز با توجه به معلم و مدرسه به دست نمی‌آید. هر چقدر که می‌خواهیم منظره مدرسه با نشاط‌تر و درخشان‌تر باشد باید به معلم و مدرسه توجه کنیم. بازگشت به مدرسه سیاست امروز کسانی است که دغدغه شکوفایی ایران را دارند.

صحرایی با تاکید بر اینکه حدود یکصد هزار نفر امسال به جامعه آموزش و پرورش خواهند پیوست؛ گفت: اگر پیوسته بر سیاست تقویت معلمان بپردازیم امید‌ها برای شکوفایی هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت بیشتر خواهد شد.

در بخشی از این برنامه وزیر آموزش و پرورش از معلم کلاس اول ابتدایی خود تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت