Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر مسعود مردانی روز شنبه با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، سبب کاهش مراجعه بیماران کروانی به مراکز درمانی نظیر مطب ها و بیمارستانها در مقایسه با ۱۰ روز گذشته شده، تصریح کرد: نیازمندان بستری در مراکز درمانی نیز کاهش چشم گیری داشته است.
وی ضمن ابراز امیدواری برای ادامه روند موجود اظهار داشت: اجرای طرح جدید بر مبنای ایجاد بسیاری از محدودیت های فردی و اجتماعی با هدف کاهش و کنترل ویروس کرونا بسیار خوب و ارزشمند است و نتیجه این سخت گیرها از ماه آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توصیه مردم به رعایت هرچه بیشتر مسائل بهداشتی  برای حفظ جان خود، اعضای خانواده و دیگران گفت: یکی از مهمترین راههای انتقال کرونا از فرد بیمار به دیگران از طریق «هوابرد» است و بهترین راه مقابله با آن استفاده از ماسک های استاندارد و شست وشوی مکرر دست ها است.
وی همچنین از مردم خواست غیر از مواقع ضروری به هیچگونه مراکز شلوغی که احتمال آلودگی بیماری در آن وجود دارد مراجعه نکنند.
دکتر مردانی افزود: مراکز درمانی و بیمارستانها و هر مکان شلوغی جز آلوده ترین مکان هایی هستند که مردم باید سعی کنند به آن مراجعه نکنند فقط زمانی که مجبور به استفاده از آن هستند.
 از زمان شیوع کرونا در جهان (اواخر سال گذشته) تا کنون حدود ۶۲ میلیون نفر از مردم جهان به این ویروس مبتلا شده و حدود یک میلیون ۵۰۰ هزار نفر جان باخته اند.
شمار تلفات ویروس کرونا در ایران نیز تا کنون ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دکتر مسعود مردانی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا تلفات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد