Web Analytics Made Easy - Statcounter

آصفری گفت: تجربه برجام نشان می‌دهد در برابر زورگویان راهی جز قوی شدن نداریم و آن‌چنان خودمان را باید در حوزه‌های مختلف قوی کنیم که دیگر نیازی به بیگانگان نداشته باشیم و ما در بسیاری از حوزه‌ها و عرصه‌های علمی و دفاعی به این مرحله رسیده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در شورای اقتصادی سران قوا، گفت: رهبر انقلاب در این جلسه یک بار دیگر تأکید کردند که علاج حل مشکلات در داخل کشور است و نگاه به خارج از کشور نمی تواند راهکار حل مشکلات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر نگاهی اجمالی به گذشته داشته باشیم متوجه خواهیم شد هر زمانی که متکی به خودمان بودیم و روی پای خود ایستادیم توانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و هر زمانی که متکی به بیگانگان شدیم آنها قاشق خالی به ما دادند و این یک درس بزرگ است.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس اظهار کرد: امروز در تجربه تلخ برجام به وضوح دیدم که اعتماد به غربی ها و چشم داشتن به بیگانگان نه تنها نمی تواند راهکار حل مشکلات باشد بلکه روز به روز بر مشکلات کشور افزوده می شود.

قدرت دفاعی و نفوذ منطقه ای ایران غربی ها را پای میز مذاکره کشاند

وی با اشاره به تجربه تلخ برجام بیان کرد: همچنین در مسئله برجام دیدیم آنچیزی که موجب شد غربی ها و دولت آمریکا با ما پای میز مذاکره بیایند توانمندی ها و دستاوردهای عظیم دفاعی همچون برد موشک ها و تشکیل جبهه مقاومت و نفوذ در منطقه بود که آمریکائیها ناچار به تسلیم و مذاکره شد و این یک درس برگ است.

آصفری افزود: تجربه برجام نشان می دهد در برابر زورگویان راهی جز قوی شدن نداریم و آنچنان خودمان را باید در حوزه های مختلف قوی کنیم که دیگر نیازی به بیگانگان نداشته باشیم و ما در بسیاری از حوزه ها و عرصه های علمی و دفاعی به این مرحله رسیده ایم.

وی ادامه داد: امروز اگر می بینیم که طرف مقابل در برجام زیر حرف های خود می زند و به وعده های خود عمل نمی کند به دلیل این است که در حوزه هسته ای دست خود را خالی کردیم و امروز دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند توانمندی موشکی را از ما بگیرند و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند .

گرانی کالاهای اساسی هیچ ارتباطی با غربی ها ندارد

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به اینکه امروز مسئولین و دولت باید متوجه باشند گرانی کالاهای اساسی هیچ ارتباطی با غربی ها و آمریکای ندارد،گفت: اگر با آنها مذاکره هم داشته باشیم اما مدیریت داخلی کشور ضعیف، ناتوان و ناکارآمد و خسته باشد دوباره همین وضعیت به وجود می آید.

وی تأکید کرد: امروز حل مشکلات داخلی نیازمند همت و اراده های بلند است که باید متکی به توانمندی های داخلی باشد و امروز بسیاری از گرانی ها ارتباطی به تحریم ندارد و در واقع چه مذاکره بشود و چه مذاکره نکنیم اگر نگاهمان به غربی ها و آمریکائی ها باشد قطعا موفق نخواهیم بود.

آصفری با اشاره به مشکلات داخل آمریکا بیان کرد: وجود بیش از ۴۰ میلیون بی خانمان نشانه فروپاشی و درماندگی آمریکا در برابر مسائل داخلی خودشان است. امروز آمریکائی ها خودشان در داخل کشور دچار سردرگمی و مشکلات زیادی هستند و آنها اگر می توانستند مشکلات داخلی خودشان را حل می کردند و لذا نباید انتظاری از آنها داشت.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز برخی ها در دولت تنها دست روی دست گذاشتند و اقدامی برای رفع مشکلات انجام نمی دهند،گفت: برخی ها منتظر هستند تا با رابطه با آمریکا مشکلات داخلی را حل کند.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس افزود: اگر قرار باشد مذاکره و یا رابطه ای انجام شود ابتدا باید توانمندی خودمان را بالا ببریم تا قدرت چانه زنی پشت میز مذاکره داشته باشیم و اگر بخواهیم از موضع ضعف با آمریکائی ها مذاکره کنیم قطعا باید داشته های خودمان را بدهیم و قطعا چیزی عاید کشور نخواهد شد.

وی ادامه داد: اگر بخواهد مذاکره ای در هر سطح با آمریکائی ها انجام شود ابتدا آمریکائی ها باید به برجام بازگردند و بعد تحریم های ناجوانمردانه را یکجا رفع کنند و خسارت های ۵ ساله ای که به ایران تحمیل شده را پرداخت کنند و آن زمان می توان برای چگونگی مذاکره تصمیم گرفت.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: امروز گرانی ها راهکار مدیریتی دارد و دولت هم باید برای حل مشکلات عزم و اراده قوی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس داشته باشیم آمریکائی ها میز مذاکره حل مشکلات غربی ها حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • اسرائیل در گرداب
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است