Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل انتقال خون استان گلستان از نیاز فوری استان به اهدای پلاکت با تمام گروه های خونی مثبت شامل A، B، AB و O خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید صادق بنی عقیل اظهار کرد: ضمن نیاز به اهدای خون مردم در همه گروه های خونی، با توجه به اینکه نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است به گروه خونی مثبت در استان گلستان نیاز مبرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم استان خواست تا برای اهدای پلاکت با تمامی گروه های خونی مثبت به پایگاه انتقال خون گرگان پایگاه انتقال خون گرگان خیابان 5 آذرروبروی بیمارستان 5 آذر جهت اهدای پلاکت تا ساعت 13 مراجعه تا بتوانیم جان بیمار سرطانی نیازمند به این مایع حیاتی را نجات بخشیم .

وی خاطر نشان کرد: مردم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اهدای خون می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 32250120-32241024-32236800 - 017 روابط عمومی ودفتر جذب تماس بگیرند ضمن اینکه سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون نیز به آدرس www.nobatdehi.ibto.ir فعال است.

سالانه به طور میانگین بیش از 133 هزار واحد خون و فرآورده های خونی در استان گلستان تولید می شود که این خون ها برای مصدومان حوادث، جراحی ها، بیماران هموفیلی، فاویسم و افراد مورد نیاز مصرف می شود.

استان گلستان به علت گردشگرپذیر بودن و تصادفات، آمار بالای جراحی های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزو استان های مصرف کننده بالای فرآورده های خونی است.                        

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان گروه های خونی استان گلستان اهدای پلاکت خونی مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • باکتری روده گروه‌های خونی را حذف می‌کند/ تولید خون اهدایی جهانی
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند