Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی زاده با اشاره به اهمیت توجه و انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز گفت: این پروژه به عنوان یکی از مهمترین خواسته های ما و مردم شهرستان از استانداری یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « زهرا دهقانی زاده» شب گذشته در نشست خبری برخط با رسانه های استان یزد با اشاره به اقدامات شورای اسلامی شهر مهریز گفت: این شورا در سال 96 با رای و انتخاب مردم روی کار آمده است و برای اولین بار نیز یک بانو به عنوان رای اول انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اولویت ما در شورا شامل تکمیل و اتمام ساختمان شهرداری شهرستان و راه اندازی اتوماسیون اداری شهرداری و همچنین تکمیل خیابان منتظری، خیابان توحید و  فاز چهارم بوده است.

وی افزود: ساختمان شهرداری در سال 86 تخریب شده و اسکلت آن نیز بنا شده که چندین سال این پروژه به طول انجامید که بالاخره با حفظ جایگاه شهرداری این ساختمان تحویل شد.

دهقانی زاده ادامه داد: این ساختمان 2700 متر زیبنا در 3 طبقه احداث شده که بالغ بر 6 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: تخصیص اعتبار برای طرح های نیمه تمام شهرداری به عنوان یکی از اولویت های دیگر ما است که سعی داریم طرح های نیمه تمام را کامل کنیم.

دهقانی زاده ادامه داد: ما از استانداری یزد انتظار داریم که حمایت های لازم را از شهرستان داشته باشند که یکی از این حمایت ها در خصوص جایگاه پاسگاه شهید مدنی و روشنایی جاده یزد مهریز است.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات ما پراکندگی شهری است که امیدواریم به همت مسئولان در این زمینه نیز مشکلات حل شود.

رئیس شورای سلامی شهر یزد بیان کرد: اگرچه امروز کرونا گریبان جامعه را گرفته است اما هدف ما نشان دادن شهرستان مهریز به صورت مجازی به مردم است تا پس از کرونا بتوانند به این شهرستان سفر کرده و از جاذبه های تاریخی آن بازدید کنند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر مهریز شبستان یزد شهرستان مهریز دهقانی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز شهرستان بجستان اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان سالن ورزشی استانداردی ندارد.

امام جمعه شهرستان بجستان ضمن تشکر از نماینده منتخب مردم گفت: علی‌رغم اینکه مقرر شده بود اقداماتی در این زمینه انجام شود ولی هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

وی ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی اهمیت زیادی داشته و منشأ آبادانی، تحول و توسعه مناطق شهری و روستایی هستند. از این شوراها می‌توانند در تحقق اهداف مورد نظر، راه گشای امور باشد.

دهقانی با انتقاد شدید از برخی کارشکنی‌ها گفت: برخی دستگاه‌ها در شهرستان بجستان با تولید همسو نیستند.

امام جمعه شهرستان بجستان گفت: چرا باید اشک تولید کننده شهرستان را در بیاوریم. چند روز پیش یکی از تولید کنندگان گفت: من از بجستان نرفتم، بلکه از شهرستان فرار کرده ام.

وی خطاب به دستگاه قضا گفت: بحث جرم و حمایت جداست. در بحث تولید، تاکید ما، فرمایش مقام معظم رهبری است. ما باید برای کارآفرینان که به شهرستان می آیند فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه اینها را فراری دهیم.

دهقانی گفت: چرا باید برای مردان ما برای امرار و معاش به شهرستان‌های دیگر بروند.

امام جمعه شهرستان بجستان مجدداً تاکید کرد: همه باید در مقوله تولید و حل مشکلات کارآفرینان بجستان همراه با فرمایش مقام معظم رهبری باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مسؤولان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) خاطر نشان کرد مفتخریم در شهرستان بجستان هیچ بی حجابی نداریم.

کد خبر 6089175

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران