Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی فر عنوان کرد با حمایت ‌هایی که وزارت ورزش انجام می ‌دهد با حفظ استقلال فدراسیون فوتبال تلاش می ‌ود تا موفقیت های ایران در سطح جهانی تکرار شود

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره اساسنامه فدراسیون و مجمع فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مسعود سلطانی‌فر در خصوص برگزاری آنلاین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت:

ابتدا شهادت جانگداز دکتر محسن ‌فخری ‌زاده را تسلیت می‌ گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز یک روز مهم و تاریخی برای ورزش و فوتبال کشور است. به هر حال مسئله اساسنامه سال‌ ها بود که در کش و قوس بود و مسائل مختلفی در مورد آن مطرح بود با تدابیری که اتخاذ شد و هماهنگی ‌های خوبی که به عمل آمد امروز اساسنامه در مجمع عمومی فدراسیون مطرح می ‌شود و تغییرات و به روز ‌رسانی ‌ای که با آخرین استانداردهای فیفا انجام شده است، سند محکمی برای کمک به توسعه و رشد فوتبال کشور خواهد شد. 

سلطانی فر ادامه داد:

با همت و حمایت ‌هایی که این مجمع و مجمع آینده خواهد داشت، ما آینده بسیار خوبی در فوتبال کشور خواهیم داشت و با حمایت ‌هایی که وزارت ورزش انجام می ‌دهد با حفظ استقلال فدراسیون فوتبال تلاش می ‌کنیم که روزهای خوب فوتبال مثل چند سال گذشته از جمله حضور موفق تیم ملی در جام جهانی 2018 و موفقیت‌ های باشگاه ‌های ما در آسیا و 2 بار حضور در فینال لیگ قهرمانان که ان شالله در دو، سه آینده یک قهرمانی هم در آسیا به دست می‌ آوریم، ان شالله این روزهای خوب استمرار پیدا خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم