Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بارسلونا برسر کاهش دستمزدهای پرداختی با بازیکنانش به توافق رسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد با بازیکنانش برسر کاهش دستمزد پرداختی به توافق نهایی رسیده و بر این اساس در سه سال آینده در مجموع از پرداخت 122 میلیون یورو دستمزد به بازیکنانش معاف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این باشگاه کاتالونیایی باید در سه سال آینده، در مجموع 50 میلیون یورو در هر فصل به بازیکنانش دستمزد بپردازد.

سازمان لالیگای اسپانیا هفته گذشته در پی تأثیرات اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، محدودیت‌های هزینه‌ای را برای باشگاه‌ها در فصل جاری در نظر گرفت که بر این اساس سقف دستمزدهایی که باشگاه بارسلونا به بازیکنانش پرداخت می‌کند از 671 میلیون یورو در فصل گذشته به  382.7 میلیون یورو در فصل جاری کاهش پیدا کرد.

چلسی وارد رقابت برای جذب مسی شد

بارسلونا پس از چند مرحله مذاکره با بازیکنان کلیدی خود از جمله لیونل مسی و آنتوان گریزمان و البته رونالد کومان، سرمربی خود در نهایت موفق شد با بازیکنانش برسر کاهش دستمزدها به توافق برسد تا از ضررهای مالی بیشتر در نتیجه شیوع بیماری کووید-19 جلوگیری کند.

بارسلونا که در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شروعی قدرتمند داشته، در لالیگای اسپانیا اما وضعیت خوبی ندارد  و از هشت بازی اول خود تنها 11 امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم جدول جای دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا رونالد کومان آنتوان گریزمان لیونل مسی بارسلونا ویروس کرونا رونالد کومان آنتوان گریزمان لیونل مسی بارسلونا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، کابینه رژیم صهیونیستیی امروز یکشنبه دربارهٔ توقف فعالیت شبکهٔ الجزیره در فلسطین اشغالی به اجماع رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل دربارهٔ این تصمیم نوشت: «الجزیره یک شبکهٔ تهییج‌کننده است.»

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی هم الجزیره را یک شبکهٔ «آسیب‌رسان به امنیت اسرائیل» دانست و گفت: این تصمیم بلافاصله وارد فاز اجرا خواهد شد.

شبکه الجزیره تاکنون بسیاری از اقدامات ضدبشریِ ارتش اسرائیل را در نوار غزه فاش کرده و تعدادی از خبرنگاران این شبکه و اعضای خانواده‌های آنان تاکنون در حملات اسرائیل به غزه به شهادت رسیده‌اند.

گانتز: بستن دفتر الجزیره شانس توافق را کاهش می‌دهد

بنی گانتز، وزیر کابینه جنگی اسرائیل در واکنش به این خبر گفت: تصمیم بستن دفتر خبرگزاری الجزیره در اسرائیل همزمان با مذاکرات در قاهره، شانس به نتیجه رسیدن این مذاکرات را کم می‌کند.

گانتز و دیگر وزیران هم‌حزبی او رأی گیری امروز کابینه نتانیاهو برای بستن دفتر خبرگزاری الجزیره را تحریم کردند.

گانتز همچنین گفته با این اقدام در مجموع موافق است ولی زمان‌بندی آن را مناسب نمی‌داند.

به گفته ناظران، این تصمیم اختلافات میان قطر که صاحب این شبکه تلویزیونی است و رژیم صهیونیستی را در میانه مذاکرات حماس و اسرائیل تشدید خواهد کرد.

نتانیاهو پیش از این الجزیره را متهم کرده و گفته بود: «این شبکه تلویزیونی به امنیت اسرائیل لطمه وارد کرده، فعالانه در کشتار ۷ اکتبر (۱۵ مهر)  علیه اسرائیلی‌ها مشارکت کرده وعلیه ارتش اسرائیل فتنه‌گری کرده است.»

پس از اصرار نخست‌وزیر اسرائیل، پارلمان رژیم صهیونیستی ( کنست) در تاریخ ۱۳ فروردین، قانونی موقت موسوم به «قانون الجزیره» را  تصویب کرد که به کابینه اجازه تعطیلی این شبکه را می‎داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه