Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پی شهادت مظلومانه محسن فخری زاده بیانیه‌ای را منتشر کرد.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای را منتشر کرد.    متن این بیانیه شرح زیر است: 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

ملت سرافراز ایران بزرگمرد عرصه دانش و جهاد، پدر صنعت هسته‌ای ایران، خار چشم دشمنان قسم خورده این کشور، دکتر محسن فخری زاده به دست عمال رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این خون، بیش از پیش دست‌های آلوده‌ی استکبار جهانی، این دیکتاتور بین‌المللی، برای خاموش‌کردن چراغ علم و دانش فرزندان ایران را عیان کرد. آنانی که برای استعمار، تحقیر و فروپاشی ملت‌ها تلاش می‌کنند و حتی لحظه‌ای از کشتن و غارت‌کردن دست نمی‌کشند!

دشمنان سفاک ایران بار دیگر خصومت خویش با ملت ایران را به رخ جهان نشان دادند و باری دیگر ندای آن پیر جماران، ما را به ادامه این مسیر جرات می‌بخشد و فریاد جاودانه‌اش را در دنیای زورمندان می‌پیچد که فرمودند: «بکشید ما را! ملت ما بیدارتر می‌شود!» شهید دکتر محسن فخری‌زاده، ملقب به پدر صنعت هسته‌ای ایران، از مهم‌ترین عناصر علمی جمهوری اسلامی ایران در صنعت هسته‌ای و نظامی بود. باستناد رفتار دول غربی ترور این دانشمند عظیم القدر در جهت ایجاد فشار بر دولت و ملت ایران برای مذاکره مجدد یا به تعبیر دیگر عقب نشینی بیشتر در مسایل هسته‌ای و یا حتی نظامی بوده است. عمیقا معتقدیم آنانی که با مطرح‌ساختن امکان بازگشت آمریکا به برجام از مذاکره‌ی مجدد سخن گفتند، در ریخته شدن خون این شهید والا مقام شریکند. بازرسی‌های مستمر نهاد‌های بین‌المللی یا همان حافظان منافع آمریکا و اسرائیل در ایران، اکنون تبدیل به یکی از مهمترین ابزار‌ها برای اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی خارجی بر اطلاعات جمهوری اسلامی گشته است؛ آیا زمان آن نرسیده است که به این افشای خودخواسته‌ی اطلاعات پایان دهیم؟

مسلما این مهم فقط با خروج سریع از برجام و NPT محقق خواهد شد. در دنیای وحشی امروز که سردار پرافتخار ما را به دستور شخص رئیس جمهور آمریکا در خاک کشور همسایه ترور می‌کنند، اگر ذره‌ای ضعف از خود نشان دهیم، ظلم و فشار بیشتری بر ما تحمیل خواهد شد. چه رسد به اینکه ظالم از احدی از مسئولین ما روی خوش ببیند! اینبار نه برای اینکه مذاکره را دستاویزی برای اهداف سیاسی می‌دانیم، بلکه برای اینکه آن را تلاشی برای فروپاشی امنیتی و بی‌اهمیت جلوه‌دادن فقدان بهترین فرزندان این خاک قلمداد می‌کنیم، این عناصر وابسته را خائن به وطن و ناموس می‌دانیم. اکنون دیگر زمان صبر و مماشات بر داغ عزیزانمان نیست، باید یکجا این حس سرخوردگی ملی و تحقیر همگانی فرو بریزد و ققنوس سرافرازی از آتش خشم مقدسمان سر بر بیاورد.

ما از رهبرمان آموخته‌ایم که تحقیر ملت‌ها ابزاری برای پیشبرد اهداف شوم استکبار و صهیونیسم است. اکنون اگر لحظه‌ای در پاسخ به این جنایت تعلل کنیم، این حس ناامیدی تشدید خواهد شد؛ امروز ملت تاب این جنایت هولناک را در نزدیکی پایتخت ایران اسلامی ندارند. اگر این احساسات فروخورده ادامه‌دار باشد، دچار بحران بازدارندگی خواهیم گشت و روزی خواهد رسید که دیگر حتی از بطن جامعه هم صدای انتقام شنیده نخواهد شد. چگونه ممکن است در دورانی که تردد‌ها به حداقل خود رسیده، دانشمندی شناخته شده مورد هدف ترور فیزیکی قرار گیرد به ضرب گلوله در خودروی شخصی خود به شهادت رسد؟ امنیت نعمتی نیست که به سهولت برقرار شود. امروز نهاد‌های امنیتی ما باید در مقابل چنین فاجعه‌ای پاسخگو باشند. فراموش نمی‌کنیم خون دانشمند هسته‌ای ما را در همان روز‌هایی به زمین ریختند که در صداوسیمای ملی «خانه‌ی امن» پخش می‌شد!

رهبرا!

ما (دانشجویان انقلابی عضو دفتر تحکیم وحدت) دیگر تاب انتظار برای انتقام را نداریم، اکنون سینه‌هامان مالامال از درد داغ عزیزان از دست‌رفته‌مان گشته است، هنوز داغ سردار شهیدمان سرد نشده که در خانه خود خون رادمردی دیگر را بر زمین می‌بینیم. به ما اذن جهاد فی سبیل الله دهید تا انتقامی تاریخی از صهیونیست‌های جنایتکار بگیریم و ننگ بی‌کفایتی و بی‌غیرتی سران سرسپرده و ذلت‌طلب کشور را با خون خود از پیکر این مرز و بوم بشوئیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتحادیه تحکیم وحدت ترور شهید فخری زاده سازش صنعت هسته ای محسن فخری زاده تحکیم وحدت خواهد شد هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برخورد تند و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز دستگیری جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادیخواه آمریکایی، دانشگاه پیام نور آمادگی بورسیه و پذیرش این دانشجویان را در مراکز فعال بین الملل این دانشگاه در اقصی نقاط جهان دارد.

تقی زاده همچنین افزود؛ دانشگاه آمادگی دارد ضمن آموزش زبان فارسی به این دانشجویان در رشته مطابق با تحصیل دانشجویان آمریکایی شرایط ادامه تحصیل آنان را فراهم نماید.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به بسترهای مناسب الکترونیکی دانشگاه پیام نور گفت؛ دانشگاه پیام نور با امکانات آموزش الکترونیکی و بهره مندی از آموزش مجازی نیز میتواند این دانشجویان را بورسیه تحصیلی نموده و در رشته هایی که در مراکز بین الملل و مراکز داخلی دائر است در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان آمریکایی تعلیق شده را تحت آموزش قرار دهد.

تقی زاده در پایان با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با رییس مرکز امور بین الملل و نمایندگی های فعال دانشگاه در کشورهایی چون؛ کانادا، آلمان، امارات و دیگر کشورها، گفت : دانشگاه پیام نور این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار خواهد داد.

کد خبر 6096946

دیگر خبرها

  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب