Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکتها؛ نشست مشترک منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با رضا آریان پور، نماینده شهرستان‌های مینودشت، کلاله و مراوه تپه و غلامعلی کهساری، نماینده شهرستان های آزاد شهر، رامیان و فندرسک با حضور منصور شریف، مدیر عامل معادن زغال سنگ البرز شرقی 28 آبان ماه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

یزدی زاده در این نشست با تشریح روش تولید فولاد در ذوب آهن، نوع ارتباط این شرکت با معادن و محدودیت ها و موانع تولید در صنعت فولاد ، گفت: به منظور دریافت نقطه نظرات و بررسی موانع تولید و اشتغال شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی و با هدف تقویت اقتصاد مناطق معدنی فعال این شرکت در استان گلستان این نشست برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریان پور و کهساری از مجمع نمایندگان مردم گلستان  نیز با قدردانی از اقدامات شرکت معادن البرز شرقی به تشریح انتظارات مردم و مسئولین استان گلستان از شرکت های معدنی از جمله البرز شرقی پرداختند و  در مورد جاده های تردد، بررسی ایجاد کارخانه زغال شویی، ایجاد دفتر منطقه‌ای، فعالیت های اجتماعی و... با مهندس یزدی زاده تبادل نظر کردند.

منصور شریف، مدیر عامل معادن زغال سنگ البرز شرقی نیز فعالیت‌های انجام شده درخصوص تولید و اشتغال و بهبود فضای کاری در شرکت البرز شرقی را برشمرده و تقاضای رسیدگی به موانع تولیدی در منطقه استان گلستان شدند.

در این جلسه مقرر شد ضمن اقدام درخصوص موارد قابل انجام، نسبت به ارسال درخواست های مرتبط با حفظ و افزایش تولید و اشتغال در منطقه با همراهی مسئولان استان گلستان در جلسات آتی، پیگیری و اقدام شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مجلس شورای اسلامی گلستان صنعت فولاد استان گلستان البرز شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

گفتنی است، در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح «نور» قرائت شد. متن این بیانیه به شرح زیر بود:

با سلام و صلوات بر ساحت مقدس شهیدان والامقام

وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیروهای تحت امر در انجام مأموریت ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقاً تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می شویم:

۱- انتظار می رود مسوولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

۲ - انتظار می رود اکنون که فراجا با دغدغه‌مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیروهای دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.

۳ - مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست عفیفانه داشته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته اند، امروز نیز باید همه با هم افزایی، فضایی مؤمنانه با دلسوزی ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست نماییم.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان