Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 8 آذر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 13 هزار و 402 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 1824 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 935 هزار و 799 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 391 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 47 هزار و 486 نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون 648 هزار و 831 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌‌اند.

به گفته لاری 5865 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ تاکنون 6 میلیون و 38 هزار و 556 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ بیش از 613000 ابتلا در 24 ساعت گذشته +جدول تغییرات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرگرد محمد احمدی افزود : این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

کد خبر: 1229087 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد