Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت شهادت دکتر فخری‌زاده و محکومیت این اقدام تروریستی ابراز داشت: دشمنان قطعاً از این اقدام جنایتکارانه و تروریستی خویش پشیمان خواهند شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: باید دید آیا چشمان جریان مذاکره‌طلب با این نشانه صریح و شفاف دشمنی، به بصیرت خواهد گرایید یا همچنان به بزک چهره این اژدهای خونریز سفاک ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدام جنایتکارانه ترور متفکر برجسته و دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده، از فرزندان برومند انقلاب اسلامی ایران و پرورش یافته مکتب سرخ شهادت، برگ سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم منحوس، کودک‌کش و تروریست صهیونیستی و حامیان غربی مدعی حقوق بشر آن است.

محمودی‌نیا با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب اظهار داشت: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند و روح بلند دکتر محسن فخری‌زاده از مصادیق بارز این مؤمنان است که به یاران شهید هسته‌ای‌اش پیوست.

وی افزود: بار دیگر جنایتکاران وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، متفکر و اندیشمند مخلص، دانشمند باغیرت و مجاهد شهید، دکتر محسن فخری‌زاده را مظلومانه آماج گلوله‌های شیطانی خود قرار دادند.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا ادامه داد: ایشان یکی از چهره‌های برجسته فناوری‌های سطح بالا و دانش هسته‌ای در کشور بود که خدمات بسیار ارزنده‌ای را از دوران دفاع مقدس تاکنون به میهن اسلامی تقدیم کرد.
 

کد خبر 5082710

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده بوشهر صهیونیسم اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده هفته بسیج شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بوشهر بارش باران بسیج فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد