Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:46:19 GMT

بیش از ۴ هزار گوسفند قاچاق در فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۸۶۵

بیش از ۴ هزار گوسفند قاچاق در فارس کشف شد

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) استان هرمزگان و شهرستان آباده و همکاری پلیس شهرستان بوانات، بیش از ۴ هزار راس گوسفند قاچاق کشف شده است.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی شنبه ۸ آذر اعلام کرد که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این گوسفندان برای انتقال به استان هرمزگان و سپس قاچاق از طریق مرزهای آبی، در شهرستان‌های بوانات و آباده نگهداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی گفت: ۳ هزار راس از این گوسنفدان در شهرستان بوانات و محموله‌ای با بیش از هزار راس گوسفند در آباده کشف شده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه برآورد کارشناسان ارزش این گوسفندان را ۱۳۰ میلیارد ریال نشان می‌دهد، گفت: با دستور دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های بوانات و آباده محل نگهداری گوسفندان در اختیار و حفاظت نیروی انتظامی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری فارس از معرفی قاچاقچیان به تعزیرات آباده خبر داد و گفت: مدتی قبل گزارشی در خصوص قاچاق گوسفند از استان‌های مختلف به هرمزگان برای انتقال به کشورهای حوزه خلیج فارس پخش و همین موضوع حساسیت و تمرکز نیروهای انتظامی و امنیتی را بر موضوع سبب شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن