Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بعد از بارش شدید برف در اواخر هفته گذشته و پیش‌بینی بارش در هفته جاری، نیروهای راهداری، انتظامی و پاکبانان شهرداری‌ها در آماده‌باش هستند.

تردد در برخی محورها فقط با زنجیرچرخ

سرهنگ حسین زاده رییس پلیس راه فرماندهی انتطامی آذربایجان‌غربی درخصوص آخرین وضعیت تردد درجاده‌های استان گفت: به تمامی رانندگان توصیه میشود حتی الامکان از تردد در سطح جاده ها پرهیز نمایند ودر صورت تردد

عملیات برفروبی در محورها

راهداران استان از نخستین ساعات بارش برف در آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مطلب را مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی گفت و افزود: راهداران از نخستین ساعات بارش برف در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده استان از جمله ۲۵۰ روستای استان بودند.
وی اضافه کرد:  با عنایت به تلاش شبانه‌روزی راهداران تمام راههای اصلی و فرعی باز و تردد روان در آنها برقرار بوده است.

پاکبانان در آماده‌باش کامل

هادی بصاری معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با آغاز بارش‌های پاییزی و شدت گرفتن این بارش‌ها ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و براساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی ششگانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار می‌گیرند.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: کار سازمان مدیریت پسماند شبانه‌روزی و بدون وقفه است و در ایام پاییز و زمستان علاوه بر نظافت شهری در جهت رفع آبگرفتگی‌ها و برف‌روبی معابر نیز ۸۸۰ پاکبان سازمان و ۵۷ خودرو فعالیت می‌کنند.

بصاری ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

48

کد خبر 1460617

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی سازمان مدیریت پسماند آذربایجان غربی آماده باش بارش برف بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی