Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته پس از پیروزی مقابل ساسولو گفت کار کردن در اینتر خیلی سخت است زیرا خیلی ها منتظرند تا به این تیم حمله کنند و حمایت چندانی از سوی باشگاه وجود ندارد. 

اینتر توانست در هفته نهم سری آ ایتالیا در یک بازی مهم در ماپی استادیوم، با نتیجه 3-0 مقابل ساسولو پیروز شود. آنتونیو کونته پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما همیشه سعی می کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم و خیلی وقت ها عملکرد خوبی داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی نتیجه مثبت نیست اما ما همیشه صد در صد توان مان را می گذاریم. اینرسی می تواند بازی را به هر سو ببرد اما مساله مهم این است که زمین را در  حالی ترک کنیم که پیراهن مان از عرق خیس باشد. من هیچ چیزی را در این بازی تغییر ندادم. باید بگوییم برای این بازی به روش خاصی آماده شدیم. ما برای تمام رقبا احترام قائلیم. بارلا برای اولین بار مقابل دفاع بازی کرد اما در بعضی شرایط او باید به خط حمله کمک می کرد. ما به خصوصیات تیم ساسولو احترام می گذاشتیم و در نهایت با یک پیروزی موثر به خانه می رویم. 

آیا این بهترین نمایش اینتر در این فصل بود؟

قطعا نه. این بهترین نتیجه این فصل ما بود اما در بعضی بازی ها به مراتب بهتر بوده ایم. نتیجه در قضاوت ها تاثیرگذار است. اگر بخواهیم در مورد اراده و عصبانیت صحبت کنیم، بله شاید این بهترین بازی ما بود اما اگر در مورد کیفیت فوتبال بگوییم، این فرق دارد. ایده آل این است که هر دو را با هم داشته باشیم. بازی ها فرق دارند، خصوصیات حریفان فرق دارد و ما باید آماده باشیم با هر شرایطی وفق پیدا کنیم. در مورد امروز، ما به دقت ساسولو را مطالعه کردیم و به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا در کل در اینتر هیچ چیزی آسان نیست. 

وقتی از کونته خواسته شد منظورش را بگوید، ادامه داد: 

اینجا هیچ چیز آسان نیست. اینتر باشگاهی است که مردم در صدد هستند برای آن منفی بافی درست کنند. ما باید پلمپ شده باشیم و اجازه ندهیم چیزی از بیرون، داخل باشگاه را تحت تاثیر قرار دهد؛ مخصوصا آنهایی که برای پرت کردن گل و لای یا چیزهای بدتر به سمت ما  نمی توانند صبر کنند. ما قبلا در باشگاه های بزرگی کار کرده ام اما این دید منفی و اراده برای حمله به اینتر به هر قیمتی، برای هر کسی سخت است. ما باید از آن به عنوان یک انگیزه مضاعف استفاده کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

این حرف های کونته با حرف های پایان فصل گذشته اش مشابه بود. آنجا هم گفته بود هیچ حمایت و محافظتی از اینتر دریافت نمی کند و تهدید می شود که از اینتر برود:

من همیشه می گویم همه باید در مسئولیت پذیری سهیم و شریک باشند. سه ماه پیش بعضی چیزها را گفتم و مربوط به تاریخ باستان نمی شود. در لحظات مثبت و منفی، مسئولیت پذیری و تمجیدها باید به طوری مساوی به اشتراک گذاشته شود. 

اگر چیزها بد پیش برود، فقط مربیان و بازیکنان نباید مقصر شمرده شوند. تغییر مربی یک گزینه است؛ نه تنها گزینه! اگر یک قایق در آبی طوفانی جلو می رود، همه باید برای ادامه کمک کنند؛ نه اینکه اجازه دهند مربی و بعضی بازیکنان روی عرشه کار کنند تا غرق شوند. 

آیا احساس می کنید جایگاه تان در اینتر کاملا محکم است؟

امیدوارم. امیدوارم. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد

فقط برای سرگرمی

9 هت تریک در کمتر از 2 فصل حضور در سیتی کورس کفش طلای این فصل لیگ برتر اگر ساسولو هر هفته با اینتر بازی می کرد ولی بوکایو ساکا بازیکن کلاس جهانی نیست!  فلش بک به صحبت های مسی، زمانی که بارسلونا به راحتی فاتح لالیگا می شد:
هشتمین قهرمانی لیگ در 11 سال اخیر. ما کاری بسیار مهم انجام داده ایم و شاید به اندازه ای که باید برای آن ارزش قائل نمی شویم اما طی چند سال درک خواهیم کرد که چقدر سخت بود.  پست قهرمانی رئال مادرید در لالیگا در 39 دقیقه در مقایسه پست سه گانه منچسترسیتی از تابستان گذشته تاکنون استوری مارکوس رشفورد برای دکلان رایس! GOAT؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من در حال تماشای تیم مورد علاقه ام در فینال؛

داداشم:

در دیداری که منجر به سقوط بیرمنگام به دسته سوم (لیگ وان) شد، هواداران به درون زمین ریختند و یکی از هواداران یک گل فوق العاده می زند و شادی جمعیت:

وقتی رئیس یهو وارد می شه و می خوای بگی داری سخت کار می کنی:

ساسولو مقابل اینتر VS ساسولو مقابل دیگر رقبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!