Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا مرتضوی گفت: برای اجرای طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سنقر به جهت مقابله هر چه بیشتر بیماری کرونا با تمام توان و از همه ظرفیت ها استفاده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، غلامرضا مرتضوی عصر امروز در پنجمین جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرماندهی سپاه ناحیه، رئیس مرکز بهداشت و برخی از مسئولین برگزار شد گفت: طرح قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت اپیدمی بیماری کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک بسیج و داوطلب مردمی، مبتنی بر شیوه محله و خانواده محور و هرخانه یک پایگاه سلامت در شهرستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این طرح در امتداد شیوه مقابله ای گذشته با انسجام و برنامه ریزی دقیق تر به بیماریابی و شناسایی افراد مبتلا و ارائه آموزش های لازم کمک می کند.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی در ادامه به ساختار اجرایی طرح اشاره کرد و بیان کرد: اساس این طرح به صورت مردم سالار و بر پایه مدیریت مردم است.

وی افزود: کمیته های تخصصی و چهارگانه طرح توسط شبکه بهداشت و درمان تشکیل و آمادگی لازم را در جهت اجرای طرح و اقداماتی که در مناطق مشخص باید صورت گیرد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مدت اخیر خوشبختانه آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان کاهش پیدا کرده است که امیدواریم با رعایت هر چه بیشتر پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی این روند همچنان ادامه پیدا کند.

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه در اجرای طرح از مشارکت تمامی سمن ها و مجموعه های مردمی و دولتی استقبال می کنیم گفت: اجرای طرح و خروجی کار بستگی به مدیریت و حمایت هر چه بیشتر مردم دارد لذا از مردم شهرستان انتظار می رود در کسب نتیجه مطلوب، مشارکت لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: دو محل به عنوان بهبودسرای ویژه بیماران کرونایی در شهر سنقر تجهیز شده که امیدواریم با رعایت هر چه بیشتر پروتکل ها و کاهش روند مبتلایان نیازی به استفاده از این مراکز نباشد.

وی همچنین در پایان از مشارکت و همراهی اصناف و بازاریان و مردم در اجرای طرح محدویت های هوشمند تقدیر کرد.

منبع: دانا

کلیدواژه: چه بیشتر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا