Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با یادآوری اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی افزود: بیشتر شهروندان آران و بیدگل هفته گذشته در طرح محدودیت شبانه همکاری خوبی داشتند و به طور متوسط هر شب ۳۰ خودرو اعمال قانون شدند.

وی اظهار داشت: همچنین ۲۹ واحد صنفی از جمله پوشاک‌، آبمیوه و بستنی فروشی، نانوایی، باشگاه ورزشی، قنادی و اسباب‌بازی فروشی در هفته گذشته به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: افزون بر ۹۰ درصد مردم، اصناف و صاحبان مشاغل این شهرستان در اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی همراهی و ۷۰ درصد نیز از ماسک استفاده می‌کنند.

وی رعایت فاصله‌گذاری شهروندان آران و بیدگل را کمتر از ۵۰ درصد اعلام و اضافه کرد: بر پایه گزارش بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، استفاده از ماسک در ادارات، سوپر مارکت و خواربارفروشی، نانوایی، مطلب و دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان به ترتیب ۶۰، ۷۰، ۶۵، ۷۵ و ۷۰ درصد است.

بایبوردی گفت: انتظار می‌رود مردم تا پایان محدودیت‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، چرا که بحث سلامت امنیت آنان و شهروندان دیگر در میان است، از این رو در صورت تخلف، مجبور به اعمال قانون هستیم.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا در آران و بیدگل تصریح کرد: خودروهای پلاک غیربومی در صورت ورود به شهرستان یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و تردد خودروهای شخصی با پلاک بومی نیز از ساعت ۹ شب تا چهار صبح به مدت ۲ هفته ممنوع است.

وی ادامه داد: خوردوهای متخلف در سطح شهر توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین های مداربسته، برابر مقررات ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر همزمان با سراسر کشور آغاز شده و حداقل تا ۱۴ آذرماه جاری ادامه دارد.

کووید ۱۹ نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد که در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آران وبیدگل محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آران وبیدگل محدودیت های کرونا ویروس کرونا آران وبیدگل محدودیت های کرونا اخبار کنکور آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند