Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک شهادت و تسلیت فقدان این دانشمند برجسته ایران اسلامی، اظهار کرد: ترور دانشمندان ایرانی، نماد آشکار از شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی و دفاعی است.

وی شهید «محسن فخری زاده» را یکی از مدیران خلاق و برجسته ایران دانست و افزود: مجاهدت بی وقفه این دانشمند برجسته ایران در کسوت‌های مختلف مدیریتی، علمی و دانشگاهی نشان از جایگاه والای این شهید عزیز داشته که دشمن قسم خورده انقلاب، در مقابل اراده، عزم، اقتدار و قدرت علمی این دانشمند، ناتوان ماندند و با شنیع‌ترین اقدام، عجز خود را در برابر این چهره علمی به جهانیان مخابره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه فقدان این چهره فرهیخته اگرچه برای ایران دردناک است اما راه او ادامه دارد، گفت: جنایتکاران بدانند که هیچ تهدید و جنایتی از سوی آنان مانع حرکت و جهاد علمی جوانان ایران اسلامی نخواهد شد و به قول فرمایش امام، خون عزیزان وطن، ما را بیدارتر و متحدتر خواهد کرد.

آقازاده با بیان اینکه مجلس از این اتفاق به راحتی عبور نکرده و به طور جدی عاملان و آمران این امر را مورد پیگیری قرار می‌دهد، تصریح کرد: در جلسات کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی این موضوع به صورت ویژه بررسی خواهد شد و دشمنان بدانند که خون این دانشمند بزرگ هسته‌ای و دفاعی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه راه فخری زاده‌ها توسط فرزندان این مرز و بوم ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: ایران فخری زاده‌ها، سلیمانی‌ها و طهرانی‌مقدم ها را پرورش داده و خواهد داد، فخری‌زاده‌ها پیرو مکتبی هستند که سرمی‌دهند اما سلطه نمی‌پذیرند.

آقازاده با اشاره به اینکه تاریخ گواهی می‌دهد که ایران به راحتی از جسارت دشمن زبون علیه خود نمی‌گذرد، تصریح کرد: دشمن خوب می‌داند که اگر یک فخری زاده را به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت رسانده، هزاران فخری‌زاده و سلیمانی در این مرز و بوم پرورش یافته و پرورش می‌یابند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش مقامات بین‌المللی مبنی بر خویشتنداری ایران اسلامی در برابر این جنایت، گفت: ایران اسلامی با ادبیات و ماهیت پلید آنان آشنا بوده و تاکتیک‌های آنان را خوب می‌شناسد لذا جمهوری اسلامی ایران به وقت مقتضی، اقدامات در خور را در دستور کار قرار می‌دهد.

کد خبر 5083029

منبع: مهر

کلیدواژه: ترور دانشمندان هسته ای محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف شیوع کرونا کرمانشاه هفته بسیج آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بارش باران بوشهر عکس استانها ایران اسلامی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر گفت: روشن شدن هیمنه پوشالی آمریکا و تقویت غرور ملی از مهم‌ترین نتایج عملیات وعده صادق است.

سیاوش طاهری امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در دیدار با جمعی از سپاهیان ابهر که در راستای تقدیر از عملیات وعده صادق برگزار شد، حملات سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی را یک افتخار غرورانگیز دانست و اظهار کرد: این اقدام سپاه که در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تنبیه رژیم صهیونستی صورت گرفت نشان داد این رژیم پوشالی است و هیمنه پوشالی آن نیز برای همگان روشن شد.

وی با توضیح اینکه حملات موشکی ایران به رژیم اشغال‌گر صهیونستی نشان اقتدار ایران اسلامی است، گفت: با انجام عملیات وعده صادق توسط دلیرمردان کشورمان دنیا فهمید که ایران اسلامی در حفاظت از کیان اسلامی خود با هیچ قدرتی مسامحه نمی‌کند.

او با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی تدابیر رهبر معظم انقلاب را اجرایی کرده و کارهای بسیار خوبی را برای این انقلاب انجام داده‌اند و در مقابل تفکر و اندیشه دشمن به خوبی ایستادند، تصریح کرد: این ایستادگی موجب شده که دشمن همچنان نتواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

در ادامه این دیدار نیز فرمانده سپاه ناحیه ابهر، عنوان کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مولد انقلاب، رسالت صیانت از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن را داشته و کارهای موثری در کشور انجام داده است.

سرهنگ علیرضا افشار حملات موشکی ایران را گوشه‌ای بسیار کوچک از قدرت نظامی کشور دانست و افزود: در ۷۵ سال گذشته این رژیم توسط قدرت مسموم رسانه‌های خود، القا کرده بود گنبد آهنی این رژیم غیر قابل نفوذ بوده و هیچ چیزی از آن قدرت عبور ندارد اما دنیا دید که گنبد آهنی این رژیم نیز همانند خود رژیم پوشالی است.

وی خاطرنشان کرد: ما رژیمی را تنبهه کردیم که بنا به آمار رسمی کلاهک هسته‌ای دارد و در این حملات نیز امریکا و اروپا و برخی کشورهای همسایه از آنها حمایت می‌کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟