Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ به گفته مسئولان زنجانی قرار است از امروز ۵۲ تن مرغ گرم در بازار استان توزیع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، چهارم آذر سال جاری در این رسانه گزارش "وعده‌های استاندار زنجان برای برطرف شدن مشکل کمبود مرغ محقق نشده است/ مشکل کار کجاست آقای استاندار؟" مبنی بر کمبود مرغ در بازار منتشر شد، بر اساس این گزارش علی‌رغم نیاز استان به توزیع روزانه 37 تن مرغ گرم، مقدار توزیع بسیار کم‌تر از حد نیاز بود و بازار زنجان دچار ناآرامی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس بعد از یک هفته ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم با اشاره به تلاطم بازار در هفته گذشته  اظهار داشت: هفته گذشته در بعضی روزها مجموع مرغ توزیع شده به پنج تن هم نمی‌رسید اما خوشبختانه امروز 52 تن مرغ گرم در بازار عرضه شد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز روزانه استان کمتر از 40 تن است، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از امروز بازار وضعیت مناسبی را خواهد داشت و هیچ مشکلی در زمینه مرغ گرم وجود ندارد. خوشبختانه قیمت‌های نجومی مرغ در دیگر استان‌ها روند کاهشی به خود گرفته و در زنجان هم مرغ با همان قیمت همیشگی یعنی 21 هزار و 500 تومان عرضه خواهد شد.

وقتی بجای مدیریت بازار کرمان نسخه "نخریدن مرغ" تجویز می‌شود/ مسئولان چه می‌کنند؟وعده‌های استاندار زنجان برای برطرف شدن مشکل کمبود مرغ محقق نشده است/ مشکل کار کجاست آقای استاندار؟

حالا باید ببینیم که وضعیت بازار مرغ طی روزهای آینده در استان چه خواهد شد و آیا بازهم مرغداران زنجانی بخاطر اختلافات خود با جهاد کشاورزی از دادن مرغ به کشتارگاه‌ها خودداری خواهند کرد و یا اینکه مشکلات تامین نهاده‌های آنان حل خواهد شد. همه این‌ها در حالیست که مسئولان باید در نظر داشته‌ باشند که با رفع مشکل مقطعی اوضاع بهتر نخواهد شد و بهتر است اقداماتشان را ریشه‌ای انجام داده و زیرساخت‌های مناسب را فراهم کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تن مرغ گرم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند

دادستان زنجان پس از به خط کردن مسئولان استانی برای نجات سه پل تاریخی و ساماندهی بستر زنجانرود، استاندار زنجان را مجبور کرد تا ۱۵ خرداد به مسئولان استانی فرصت دهد که وضعیت ظاهری این پل تاریخی را ساماندهی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 10 فروردین امسال بود که این رسانه ، گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از 100 ساله منتشر کرد و روی خط خروجی رفت؛ همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

از سوی دیگر شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کرد؛ اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند. عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

در ادامه، دادستان زنجان 29 فروردین ماه، بعد از رژه نیروهای مسلح زنجان، استاندار و مسئولان استانی را به خط کرد و همگی از حاشیه زنجانرود و سه پل تاریخی زنجان (میربهاءالدین، حاج محمد و سردار) بازدید کردند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

حال این روزها، به دستور استاندار زنجان،‌ لایروبی زنجانرود و ساماندهی وضعیت وخیم پل میربهاءالدین و دو پل تاریخی دیگر در حال انجام است که خود استاندار زنجان هم با استوری در اینستاگرام از روند کار اجرایی در این حوزه اشاره کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر