Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: توسعه و تقویت زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در مناطق محروم شهر، در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی در این باره اظهارداشت: توسعه زیر ساخت ها و فعالیت های ورزشی در نواحی کم برخودار و منفضل شهری یکی از رویکردهای اصلی شهرداری قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در تقویت زیر ساخت های ورزشی و فرهنگی در مناطق کم برخودار و منفصل شهری، شورا مصوبات خوبی دارد و تمام تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اجرای این مصوبات است.

درافشانی بیان کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین و سال های اخیر در راستای توزیع عادلانه امکانات و توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی گام های بسیار خوب و تحول آفرینی در مناطق کم برخودار و منفصل شهری برداشته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ناحیه منفضل شهری چوبیندر مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی در دست اجرا است  ضمن اینکه در سال 98 سالن ورزشی علامه رفیعی در این منطقه افتتاح شد و در اختیار جوانان با استعداد چوبیندر قرار گرفت. 

معاون شهردار قزوین یادآور شد: در سال های گذشته که شرایط مناسب بود تیم های ورزشی مناطق محروم و منفصل شهری به طور ویژه مورد حمایت قرارداشتند که از جمله می توان به حمایت تیم های فوتسال شرکت کننده در مسابقات ماه مبارک رمضان اشاره کرد. 

وی گفت: سال قبل در هفته فرهنگی 120 تیم ورزشی محلات مورد حمایت قرار گرفتند که از این تعداد 85 تیم مربوط به مناطق محروم و منفصل شهری از جمله خیابان های راه آهن، مولوی، سپه، تهران قدیم،  مجاهد ، نواب بوده است.

این مسئول تصریح کرد: امسال قصد داشتیم، برنامه های ورزشی و  فرهنگی فصلی در همه مناطق منفصل شهری و محروم را برگزار کنیم که متاسفانه با توجه به موضوع ویروس کرونا در حال حاضر اجرای این برنامه به تعویق افتاده اما در این خصوص برنامه ریزی لازم انجام شده تا پس از مساعد شدن شرایط، مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

درافشانی تاکید کرد: خوشبختانه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و منفصل شهری شهر قزوین استعدادهای بسیار خوبی در عرصه فرهنگی و ورزشی وجود دارد که بنا داریم با تقویت زیر ساخت ها و همچنین برگزاری مسابقات و برنامه ها در این مناطق، زمینه شکوفایی این استعدادها را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد درافشانی فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین منفصل شهری مناطق محروم زیر ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

حضور رکابزنان استان در اردو‌های تیم ملی

رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود.

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود