Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای قطعی خود را درباره سرمربیان تیم‌های استقلال، پرسپولیس و آلومینیوم صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که از سوی یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرمسئولانه مقابل مسئول رسمی مسابقات رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پرسپولیس طبق ماده 55 به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدیدنظر است)

همچنین دیدار تیم های سپاهان و آلومینیوم در حالی روز 29 آبان ماه برگزار شد که از سوی رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری رخ داد. وی طبق ماده 55 به توبیخ کتبی محکوم شد (این رای قطعی است)

(با اعلام کمیته انضباطی، چنانچه گزارش دیگری خارج از شئونات مبنی بر اعتراض مربیان تیم ها از جمله آقای خطیبی به کمیته انضباطی ارسال شود، تنبهات مقتضی اعمال خواهدشد)

کمیته انضباطی محمود فکری، سرمربی تیم استقلال را به دلیل تخلفش در دیدار مقابل فولاد و با توجه به شکایت باشگاه فولاد ، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم کرد( این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته انضباطی سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

کد خبر 6087619

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود