Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا؛ انتقادهای حزب کارگزاران به طور مشخص غلامحسین کرباسچی در ماه های اخیر به محمد خاتمی شدت بیشتری گرفته است و حالا سایر احزاب اصلاح طلب مانند مردم سالاری نیز با آنها برای عبور از خاتمی همنوایی می کنند. در این میان مجمع روحانیون مبارز نیز با تنظیم پلن چندلایه انتخاباتی می خواهد از حاشیه نشینی خارج و دوباره به محوریت جریان اصلاحات برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مصادیق آن می توان به نامه های موسوی خوئینی ها و جلسات اسکایپی اعضای این تشکل روحانی اشاره کرد اما این به مذاق تکنوکرات ها جریان اصلاحات خوش نیامده است.

هر چند کارگزاران و گروه های همفکر او در لفظ سعی بر حفظ احترام محمد خاتمی و مجمع روحانیون دارند اما تلویحا به انقضای تاریخ این نوع تصمیم گیری ها تأکید می کنند. بر این باور هستند که باید مسؤلیت اجرایی و عملیات سیاسی را در جریان اصلاحات از دوش محمد خاتمی گرفت و او تنها برای حل اختلافات درون تشکیلاتی مورد مراجعه قرار گیرد.

از طرفی کارگزاران نمی خواهند تلاش مجمع روحانیون را برای محورشدن جدی بگیرد و خیلی محترمانه آن را مجموعه ای تمام شده می داند. محمد عطریانفر عضو ارشد کارگزاران به طور مشخص نقش تأثیرگذار چهره های شاخص مجمع روحانیون را برای داوری در جریان اصلاحات مورد تأیید قرار می دهد و نه حتی ساختار تشکلی این مجموعه را و می گوید «این مسئله نه به صفت عضویت آنها در مجمع بلکه به صفت شخصیت حقیقی و ذاتی آنها».

به عبارت بهتر کارگزاران از محمد خاتمی و شخصیت های شاخص مجمع روحانیون مبارز به طور مشخص موسوی خوئینی ها می خواهد از ورود به تصمیم گیری های انتخاباتی اجتناب کنند و اگر احزاب در جمع بندی نهایی به اختلاف دیدگاهی برخورد کردند، آن وقت آنها برای نزدیک کردن نظرات احزاب به یکدیگر می توانند ورود کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران ایران مجمع روحانیون جریان اصلاحات محمد خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنما در ۸ اردیبهشت منتشر شده است.

اصلاحات سری چهام دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ در ۱۰ اردیبهشت با اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6092298

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند