Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:13:31 GMT

کشف حدود چهار کیلوگرم مواد مخدر سنتی در شیروان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۰۳۵

کشف حدود چهار کیلوگرم مواد مخدر سنتی در شیروان

فرمانده نیروی انتظامی شیروان گفت: حدود چهار کیلوگرم مواد مخدر سنتی در این شهرستان کشف شد.

«مسعود وحیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان از دستگيري یک قاچاقچی و کشف حدود چهار کیلوگرم مواد سنتی در این شهرستان خبر داد. 

 

فرمانده نیروی انتظامی شیروان اظهار داشت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس شیروان مبنی بر اينکه فردی قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به شهرستان شیروان را دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وحیدی با بیان اینکه سه اکيپ از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، پاسگاه باغان شهرستان شیروان و پاسگاه مایوان شهرستان فاروج اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند، افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

 

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف سه کیلو و 430 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند، گفت: ماموران در ادامه با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم نیز 480 گرم تریاک را کشف و ضبط کردند. 

 

وی افزود: خودروی حامل مواد مخدر توقیف و متهم نیز به همراه پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو حامل 4 و نیم تُن سنگ معدن قاچاق از نوع سرب در این شهرستان خبر داد. 

 

وحیدی گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، ماموران کلانتری 11 این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل نگ معدن مشکوک و آن را در حوالی میدان کوهنورد متوقف کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از توقف خودرو در بازرسی بعمل آمده، 4 و نیم تُن سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن 360 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: خودروی حامل سنگ معدن قاچاق با هماهنگی مقام قضائی برای انجام اقدامات بعدی به کلانتری 11 منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان نیروی انتظامی مواد مخدر شهرستان شیروان مواد مخدر سنگ معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه

سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب در محدوده یکی از مناطق جنگلی این شهرستان بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران متهم را دستگیر و در بازرسی از مجل دپوی چوب توسط نامبرده ۳ تن چوب جنگلی که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ مهدوی گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس