Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:54:48 GMT

خبری فوری برای متقاضیان وام ودیعه مسکن

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۴۷۲

خبری فوری برای متقاضیان وام ودیعه مسکن

باشگاه خبرنگاران: محمود محمودزاده معاون وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه ۷۰۰ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند، گفت: از این تعداد متقاضی تنها ۲۹۰ هزار نفر اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کرده‌اند که این موضوع باعث تشدید مشکلات در این حوزه شده است.

او ادامه داد: پالایش اطلاعات متقاضیان انجام شده است و آنان به سیستم‌های بانکی معرفی شده‌اند و از این تعداد هم حدود ۱۳۰ هزار نفر تشکیل پرونده داده‌اند و تسهیلات برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه‌وشهرسازی توضیح داد: مشکلات در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مربوط به متقاضیانی می‌شود که اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری نمی‌کنند و برای تکمیل مدارک خود در سامانه اقدامات لازم را انجام نمی‌دهند.

محمودزاده تصریح کرد: باید مدارک در سامانه بارگذاری شود تا امکان پالایش آن‌ها وجود داشته باشد و تا زمانی که متقاضیان در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام ندهند، بنابراین پرداخت تسهیلات هم به موقع انجام نمی‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه این کم کاری و عدم اقدام به موقع از طرف متقاضیان باعث تاخیر در پرداخت تسهیلات می‌شود، افزود: باید اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات وجود داشته باشد تا بانک‌ها اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

محمودزاده افزود: متقاضیان باید هرچه سریعتر نسبت به بارگذاری اطلاعات اقدام کنند و تا پایان دی ماه متقاضیان باید اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پایان آذر برای تکمیل مدارک فرصت دارند

او همچنین در رابطه با متقاضیانی که پیامک پرداخت و تکمیل مدارک طرح اقدام ملی مسکن به آن‌ها ارسال نشده است، گفت: به تمام کسانی که پیامک به آن‌ها ارسال نشده ظرف چند روز گذشته پیامک فرستاده‌ایم و این افراد تا پایان آذر ماه مهلت دارند که اقدامات لازم در رابطه با تکمیل مدارک را انجام دهند.

محمودزاده با بیان اینکه به متقاضیان ۱۵ روز مهلت داده می‌شود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اعلام کردیم که متقاضیان در قالب جدول زمانبندی و در تاریخ اعلام شده مراجعه کنند و بنابراین متقاضیان باید تا پایان آذرماه مدارک خود را تکمیل کنند.

او عنوان کرد: بررسی مدارک افرادی که هنوز پیامک برای آنان ارسال نشده، در حال انجام است و تا پایان آذر ماه درباره این متقاضیان هم اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

محمودزاده در پایان تاکید کرد: متقاضیانی که پیامک آورده به آن‌ها ارسال شده در اسرع وقت و تا پایان آذرماه اقدام به پرداخت آورده خود کنند، در غیر این صورت حذف خواهند شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: متقاضیان وام ودیعه مسکن وام ودیعه مسکن مدارک پرداخت تسهیلات تکمیل مدارک هزار نفر تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت:  آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.
وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن  باشد.
محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.
وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه