Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان استان سمنان ضمن بیان اینکه با واگذاری ۱۰ هکتار زمین برای آغاز ساخت‌وساز دانشگاه جامع فرهنگیان استان سمنان موافقت شد، اظهار داشت: در طرح جدید جامع دانشگاه فرهنگیان استان سمنان برای علم‌آموزی افزون بر ۱۲ هزار دانشجو و مهارت آموز برنامه‌ریزی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته فرهنگی، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با توجه به شیوع کرونا ویروس و توجه به‌سلامت روحی فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان در دستور کار است، افزود: در حال حاضر یک هزار مهارت آموز و دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان سمنان در حال علم‌آموزی هستند.

دانشگاه فرهنگیان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی حوزه تربیتی است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مرکز آموزش عالی حوزه تربیتی و پرورش باید سهم و نقش خود را در حوزه اجتماعی ایفا کند.

امیر بینایی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی و شیوع کرونا ویروس در جامعه، به نظر می‌رسد دانشگاه فرهنگیان در کنار مسائل فیزیکی و کالبدی باید به فکر حوزه‌های محتوایی و روحی هم باشد، خاطرنشان کرد: امروز معلمان باید روش مواجهه بادانش آموزان در فضای مجازی را بدانند، با موضوع تاب‌آوری اجتماعی آشنا باشند و در مدیریت بحران و کاهش استرس دانش آموزان نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: به‌طورقطع در دوران پساکرونا، معضلات روحی، روانی، جسمی، اسکلتی، اخلاقی، رفتاری دامن خانواده، جامعه و نظام آموزشی را خواهد گرفت و از الآن باید فکری به حال دانش آموزان کنیم و این امر مستلزم آموزش معین و کادر آموزشی غنی است.

کد خبر 5083432

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش سمنان دانشگاه فرهنگیان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران کمک مومنانه گرگان بوشهر ترور دانشمندان هسته ای دانشگاه فرهنگیان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد