Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی فلسفه دین اسلامی، آذرماه جاری توسط قطب علمی فلسفه دین با همکاری جمعی از موسسات و نهادهای علمی کشور برگزار خواهد شد. از این رو دومین پیش نشست علمی این همایش با عنوان نشست «مولفه‌ها و شاخصه‌های فلسفه دین اسلامی» تحت نرم افزار اسکایپ برگزار می‌شود.

این نشست علمی با حضور آقایان محمد محمدرضایی، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا شاکرین و رسول رسولی‌پور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی این نشست حمید امیرچقماقی خواهد بود.

نشست علمی با عنوان«چیستی و امکان فلسفه دین اسلامی» روز چهارشنبه مورخ ۱۲ آذرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت مجازی و تحت نرم افزار اسکایپ برگزار می‌شود.

جهت حضور در این نشست، اینجا کلیلک کنید

کد خبر 5083475

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فلسفه دین نشست علمی محسن فخری زاده تازه های نشر ویروس کرونا رایزنی فرهنگی ادبیات جهان کتاب و کتابخوانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تجدید چاپ ترجمه ترور دانشمندان هسته ای عبدالحسین خسروپناه ادبیات کودک و نوجوان کتاب کتاب کودک فلسفه دین اسلامی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد عازم مجارستان شد

رئیس دولت‌های نهم و دهم برای شرکت در یک نشست علمی و تخصصی عازم مجارستان شد.

به گزارش کانال تلگرامی دولت بهار، محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش‌های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می‌شود و طی آن، احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌های وارده به محیط زیست سخنرانی می‌کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می‌رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس