Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@09:01:29 GMT

داغ شدن هشتگ «دونالد پوشکی»!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۵۵۵۶

داغ شدن هشتگ «دونالد پوشکی»!

به گزارش هیل، دونالد ترامپ از بستر شبکه اجتماعی به خاطر انتشار "ترندهای کاملاً غلط که هیچ ارتباطی با آنچه در جهان در حال رخداد است ندارد"، انتقاد کرد.

ترامپ در توییت دیگری نوشت: توییتر در حال انتشار ترندهای کاملاً اشتباه است که مطلقاً هیچ ارتباطی با آنچه در جهان اتفاق می‌افتد، ندارند. آن‌ها از خودشان در می‌آورند، فقط هم مطالب منفی را ترند می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان چیزی که در روز برای فاکس‌نیوز اتفاق می‌افتد، برای توییتر هم صادق است، آن هم تبعیض بزرگ محافظه‌کارانه!

وی در توییت جداگانه‌ای نوشت: بخش ۲۳۰ (مصونیت ناشران وب‌سایت از محتوای شخص ثالث) به خاطر اهداف امنیت ملی باید سریعاً لغو شود.

رئیس جمهور و جمهوری‌خواهان خواهان این هستند که بخش ۲۳۰ "قانون شایستگی ارتباطات" لغو شود و می‌گویند این بخش به شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه می‌دهد که علیه محتوای محافظه‌کارانه در وب‌سایت‌هایشان "تبعیض" قائل شوند، در حالی که معمولاً چنین محتوایی تقویت می‌شود.

توییتر از اظهارنظر درباره توییت‌های رئیس جمهور خودداری کرده است.

ترامپ مشخص نکرد که کدام توییت‌ها یا ترندها کاملاً اشتباه بوده‌اند، اما در پی کنفرانس مطبوعاتی او در روز شکرگزاری هشتگ "DiaperDon" (پوشک پوشیدن دونالد ترامپ) یکی از ترندهای داغ در بستر شبکه‌های اجتماعی آمریکا بود.

ترامپ در این کنفرانس بار دیگر ادعاهای بی‌اساس تقلب در انتخابات را مطرح کرد. وی از تسلیم در برابر جو بایدن خودداری کرده است.

هشتگ DiaperDon مورد استفاده چند فرد مشهور هم قرار گرفت، از جمله "مارک همیل"، بازیگر جنگ ستارگان که در توییتی نوشت: "شاید اگر درست رفتار کنی، از دروغ گفتن برای تضعیف یک انتخابات منصفانه دست برداری و به جای ناله در مورد اینکه رفتار بدی باهات میشه به آنچه برای کشور خوب هست فکر کنی، دعوت خواهی شد که سر میز بزرگسال‌ها بنشینی!"

310 310

کد خبر 1460932

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری امریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

محمد فاضلی، جامعه شناس در توییتی در خصوص اظهارنظر اخیر جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس نوشت: مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخ‌گویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبرد‌های سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟   کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است دیروز در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش اتمی شد.   کریمی قدوسی نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی