Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@06:49:26 GMT

ارثیه هنگفت مارادونا برای بازماندگانش

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۷۲۹۲

ارثیه هنگفت مارادونا برای بازماندگانش

به گزارش جام جم آنلاین ، تسنیم نوشت: دیه‌گو آرماندو مارادونا که چهارشنبه‌شب به‌دلیل ایست قلبی در سن 60سالگی درگذشت، روز گذشته (جمعه) در مراسمی باشکوه و با حضور گسترده طرفدارانش در شهر بوینس‌آیرس به خاک سپرده شد. در روزهای آینده زمان آن فرا می‌رسد که ماتیاس مورلا، وکیل دیه‌گو آرماندو مارادونا روند توزیع ارثی را که اسطوره فوتبال آرژانتین از خود به‌جای گذاشته است آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید که آیا مارادونا وصیت‌نامه کتبی از خود به‌جای گذاشته است یا اینکه قوانین ارث باید اعمال شود که در این صورت فرزندان او طبق قانون می‌توانند حداقل دوسوم از دارایی پدرشان را تصاحب کنند. ارزش دارایی مارادونا 75 میلیون تا 90 میلیون دلار تخمین زده شده است که شامل اتومبیل‌های مدل‌بالا و لوکسی همچون رولزرویس گوست و بی‌ام‌و‌ آی8، املاک مختلف و البته قراردادها می‌شود.

مارادونا پیش از درگذشتش، تحت‌قرارداد باشگاه خیمناسیای آرژانتین بود. او همچنین قرارداد اسپانسری با پوما و قرارداد حق تصویر با شرکت‌های «کونامی» و «EA اسپورتس» که به‌ترتیب سازندگان بازی‌های کامپیوتری PES و FIFA هستند، داشت.

فاکتور دیگری که ممکن است فرایند واگذاری میراث مارادونا به فرزندانش را پیچیده کند، این است که در زمان حاضر 6 نفر مدعی شده‌اند که فرزندان به‌رسمیت نشناخته‌شده مارادونا هستند. پنج فرزند مارادونا در فرایند تقسیم ارث باید به نتایج این ادعاها نیز توجه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مارادونا فوتبال اسطوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تابستان گذشته حرکتی هوشمندانه در مورد یکی از بازیکنانش انجام داد. 

ژاوی سیمونز پس از یک فصل عالی در پی اس وی آیندهوون به پی اس جی برگشت و باشگاه پاریسی از بند 6 میلیون یورویی موجود در قرارداد سیمونز برای بازگرداندن او استفاده کرد. او خیلی زود به لایپزیش قرض داده شد بدون اینکه در آن بند خرید دائمی وجود داشته باشد.

عملکرد سیمونز در این تیم آلمانی فراتر از خوب بوده و توانسته در 40 بازی 9 گل بزند و 14 پاس گل بدهد تا جایی که طبق ادعای لوپاریزین، ماه ژانویه لایپزیش با پی اس جی جلسه‌ای داشت تا یک سال دیگر به مدت قرارداد قرضی سیمونز اضافه شود ولی با پاسخ منفی الخلیفی روبه‌رو شد.

طبق گزارش روزنامه آلمانی بیلد، لایپزیش مطمئن است که می‌تواند ژاوی سیمونز را برای یک فصل دیگر حفظ کند و خود بازیکن نیز تمایل به ماندن دارد. رابطه خوب با پاری سن ژرمن آنها را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد تا ژاوی را برای یک فصل دیگر قرضی داشته باشند. تیم پاریسی برای انتقال قطعی او 80 میلیون طلب می‌کند ولی مدیران لایپزیش به زودی جلسه‌ای خواهند داشت تا رضایت الخلیفی برای تمدید قرارداد قرضی را جلب کنند.

دیگر خبرها

  • کارگر ماهر هم امنیت شغلی ندارد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم