Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: شهرک صنعتی سیمین دشت، با وجود ۳۰۰ واحد صنعتی و تولیدی از مراکز مهم صنعتی استان محسوب می‌شود از این رو رسیدگی و توجه به این منطقه ضروری به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه احصاء مشکلات سیمین دشت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: رفع مشکلات این شهرک، نیازمند  توجه و حمایت ویژه همه مدیران استانی و شهرستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویزی افزود: احداث تصفیه خانه فاضلاب و استقرار ایستگاه آتشنشانی، استقرار دستگاه‌های خدمات رسان از جمله تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بیمه ها را از جمله نیازهای اساسی شهرک صنعتی سیمین دشت است.

این مقام مسؤول با اشاره  به انعقاد تفاهم نامه بین  شهرک صنعتی سیمین دشت و شهرداری فردیس در حوزه معاونت خدمات شهری و آتشنشانی، گفت: طبق این تفاهم نامه به زودی  شهرک صنعتی سیمین دشت نسبت به تامین زمین و ساخت ایستگاه آتشنشانی و  شهرداری نسبت به تامین ماشین آلات  آتشنشانی و نیروی متخصص آتش نشان اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیمین دشت شهرک صنعتی معاون فرمانداری فردیس آتش نشانی شهرک صنعتی سیمین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت:آمار اشتغال در ۱۶۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ نفر است که ۸۳ درصد از این اشتغال مربوط به بخش‌هایی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، فولاد خراسان، کارخانه ایران شرق و مانند این مجموعه هاست.

مسعود اکبری باقرآباد افزود:از مجموع ۱۶۸ واحد صنعتی نیشابور فقط ۱۳ واحد فعال با اشتغال هزار و ۵۸۱ نفر در شهرک صنعتی عطار مستقر هستند البته تمایل برای حضور فعالان اقتصادی در این شهرک صنعتی رو به افزایش است و باید در آینده تامین انرژی و آب و سایر زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: همچنین هم اکنون ۲۵ معدن فعال با ۳۱۰ نیروی کار در نیشابور مشغول به کار هستند.

اکبری باقرآباد افزود: تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در سال گذشته سه هزار و ۹۰۴ نفر بود که حدود ۱۳۰ درصد این تعهد معادل چهار هزار و ۸۰۲ نفر اشتغال جدید محقق شد.

وی گفت: ۲ بخش صنعت و معدن با هزار و یک شغل جدید و کمیته امداد با ایجاد ۷۲۸ فرصت شغلی تازه بالاترین سهمیه ایجاد اشتغال را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

 

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد