Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:57:32 GMT

۹ واحد صنفی متخلف در منطقه ۹ تبریز پلمب شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۹۳۷۵

۹ واحد صنفی متخلف در منطقه ۹ تبریز پلمب شد

بهرام نسیانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، دلیل پلمب شدن این تعداد واحد صنفی را بی توجهی به مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای شهرستان تبریز اعلام کرد که اقدام به ادامه فعالیت در ساعات محدودیت ها کرده بودند.

وی اظهار داشت: نیروهای فعال در قرارگاه عملیاتی شهرداری منطقه ۹ تبریز از آغاز ساعت محدودیت ها با حضور در سطح منطقه ضمن اطلاع رسانی عمومی نسبت به تذکرات لسانی و ارشادی اقدام و در صورت عدم توجه معدود اصنافی که خود را ملزم به رعایت این محدودیت ها نمی دانند، با هماهنگی عوامل انتظامی نسبت به پلمپ محل اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسیانی افزود: بر اساس زحمات بی وقفه گروه های قرارگاه عملیاتی منطقه و نمایندگان تلاشگر نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بهداشت محیط که در راستای اجرای دقیق محدودیت های ستاد ملی کرونا از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند، بیشتر مردم فهیم با نهایت همکاری از آغاز ساعت محدودیت ها نسبت به تعطیلی مغازه ها در این بخش از شهر تبریز اقدام می کنند.

وی یکی از مهمترین راه‌های مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن را جلوگیری از تجمع مردم در مکان‌های شلوغ و دورهمی های خانوادگی دانست و ادامه داد: در این خصوص گروه های صوتی سیار در منطقه با پخش پیام های مختلف از شهروندان خودداری از ترددهای غیرضروری را درخواست می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تبریز مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تبریز مدیریت شهری ویروس کرونا تبریز مدیریت شهری اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون