Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه‌های روستایی و زمین‌های کشاورزی روستاهای بخش مرکزی باشت بیشترین خسارت‌ها را از بارندگی‌های اخیر متحمل شده است.

وی بیان کرد: همچنین تعدادی از واحدهای مسکونی مناطق روستایی این شهرستان بر اثر سیلاب چند روز اخیر دچار خسارت جدی یا به طور کلی تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار باشت تصریح کرد: تیمی از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان به مناطق روستایی اعزام شده و گزارش مستند خسارت‌ها پس از برآوردهای کارشناسی اعلام خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: با وجود بارش سنگین باران در چند روز گذشته، همه راه‌های روستایی و شهری شهرستان باز است و تردد در آنان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به گزارش‌های سازمان هواشناسی بارندگی‌ها ادامه دارد از شهروندان خواست در کنار رودخانه‌ها و سد تنگ تیز قرار نگیرند.

براساس آخرین گزارش هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد که تا ساعت ۹.۳۰ دقیقه بامداد امروز یکشنبه اعلام شد در سامانه بارشی اخیر ۱۸۶ میلیمتر باران در بوستان، ۱۸۴ میلیمتر در آبدهگاه و ۱۷۶ میلیمتر باران نیز در شهر باشت باران باریده است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد باشت بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد باشت بارش باران کهگیلویه وبویراحمد باشت بارش باران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در نگارمن ۳۸/۵ میلیمتر، تاش ۳۸ میلیمتر، حسین آباد کالپوش ۳۷/۴ میلیمتر، بادله کوه ۳۷/۳ میلیمتر ، جودانه ۳۲ میلیمتر و ملاده ۳۱.۲ میلیمتر باران باریده است و در سایر مناطق کمتر از ۳۰ میلیمتر باران باریده است.

 

دیگر خبرها

  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • دشت بو رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان