Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:20:18 GMT

۲۰ هزار لیتر روغن غیربهداشتی در پاکدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۲۱۸

۲۰ هزار لیتر روغن غیربهداشتی در پاکدشت کشف شد

رضا علی بخشی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در داخل یک چهار دیواری اقدام به نگهداری روغن غیربهداشتی می‌کند، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ فرون آباد با دریافت مجوز قضائی، به محل مورد نظر اعزام شده و در بررسی این مکان موفق شدند تا حدود ۲۰ هزار لیتر روغن که بر اساس نظر کارشناسان شبکه بهداشت، غیر بهداشی و غیرقابل مصرف است را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه متخلفان این روغن‌های غیر بهداشتی را شبانه در بازار عرضه می‌کردند افزود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی ارجاع دادند.
فرمانده انتظامی پاکدشت همچنین از کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک برخی افراد در منطقه کارگاهی و صنعتی فرون آباد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
علی بخشی افزود: هر چند که در هنگام حضور عوامل کلانتری فرون‌آباد در این مکان، شخص یا اشخاصی مشاهده نشد ولی عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل وارد شده و در برسی این مکان، یک دستگاه خودرو پژو پارس نوک مدادی، یک دستگاه موتور سیکلت پالس آبی رنگ و یک دستگاه موتور سیکلت سفید رنگ را کشف کردند.
وی تصریح کرد: بر اساس استعلام صورت گرفته مشخص شد که تمامی این وسایل مسروقه هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: بر اساس اعلام نظر کارشناسان، ارزش اموال مسروقه کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می‌باشد.
وی افزود: تلاش‌ها برای دستگیری سارق یا سارقان این اموال ادامه دارد و به محض توفیق در این زمینه اطلاع رسانی خواهد خواهد شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها روغن سرخ کردنی سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روغن سرخ کردنی سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت روغن سرخ کردنی سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رستم عیدی پور در نشستی که باهدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات عوامل انتظامی دشت آزادگان در تامین امنیت و پیشگیری و مبارزه با انواع جرم به ویژه سرقت برگزار شد، گفت: تکریم و قدردانی  از عوامل  انتظامی باعث روحیه  مضاعف می‌شود.


وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مستمر فرماندهی  انتظامی در شهرستان به منظور افزایش ضرایب و شاخص‌های امنیتی، افزود: حضور پلیس مایه دلگرمی مردم و افزایش احساس امنیت  است.


عیدی پور ادامه داد: سرهنگ  مراونه، فرمانده انتظامی دشت آزادگان  و  نیرو‌های  همیشه در صحنه  در  کنار  کادر  زحمت کش  امور  برق  شهرستان  با  جلوگیری  از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق  با  توجه به  گرمای شدید  منطقه،  در  تکریم  و  رضایت نسبی   اهالی نقش  بسزایی  داشتند.


سرهنگ مراونه در این جلسه، با اشاره به این که نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان با نگاه ویژه به همکاران خود در  امور  برق و به  جهت  رضایتمندی   اهالی  منطقه  با تمام قوا در خدمت تامین امنیت شهروندان و روستاییان به ویژه محافظت از تاسیسات خدمات رسانی عمومی از جمله کابل‌های برق و مخابرات است، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی عوامل زحمتکش انتظامی، سارقان کابل برق و مخابرات در این شهرستان  رصد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که برخی از این سارقان سابقه چند بار دستگیری دارند.


در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان دوایر مختلف انتظامی شهرستان، از زحمات آنها در برخورد با سرقت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد