Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط اکبری مقدم عصر یکشنبه در جریان بازدید از پایگاه راهدارخانه بهارستان در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل، اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۱۷ دستگاه خودرو سنگین و نیمه‌سنگین به ناوگان راهداری استان گیلان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه میانگین عمر این ناوگان ۲۵ سال و نوسازی و تجهیز آن ضروری است، اظهار کرد: ۳۰۰ خودرو سنگین و نیمه سنگین در ناوگان راهداری گیلان فعال است و راهداران در سراسر استان از آمادگی کامل برای رفع بحران در بارش‌های برف و باران برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری مقدم با اشاره به اینکه در موقع بحران، باز بودن محورهای مواصلاتی ضرورت دارد تا دستگاه‌های دیگر به امدادرسانی به موقع بپردازند، گفت: در انبارهای راهدارخانه‌های استان گیلان نمک و ماسه به اندازه کافی موجود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، تصریح کرد: با توجه به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان نگهداری مسیر آستارا به تالش را نیز عهده دار است، نوسازی ناوگان آن و ساخت راهدارخانه در این محور پرتردد و بین المللی برای استراحت راهداران و استقرار ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین ضرورت دارد.

کد خبر 5083897

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری آستارا ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج ترور دانشمندان هسته ای کمک مومنانه گرگان بوشهر سنگین و نیمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین