Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:59:21 GMT

دستگیری 2 متهم در بلوار توس مشهد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۴۴۳

دستگیری 2 متهم در بلوار توس مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ" عباس صارمی ساداتی" از دستگیری 2 متهم با 21 فقره سرقت در بلوار" توس" خبر داد و گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت خودرو پیکان وانت در محدوده توس 64، بلافاصله پی گیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری کاظم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره آگاهی کلانتری کاظم آباد با بررسی دقیق اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات گسترده میدانی به سرنخ های از محل نگهداری قطعات اوراق شده خودرو مسروقه دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری فرد مالخر در بازرسی از مخفیگاهش 4 عدد رینگ و لاستیک، 2 عدد در خودرو و یک سپر متعلق به خودرو به سرقت رفته را کشف کردند.

سرهنگ صارمی ساداتی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به خرید قطعات اوراق شده از یک تبعه خارجی اعتراف که ماموران دایره آگاهی کلانتری کاظم آباد بلافاصله وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش 17 دستگاه موتور کولر، 4 عدد باطری خودرو سواری، یک دستگاه موتور خودرو، یک عدد گیربکس، یک عدد داشبورد و بیش از یک تن آهن آلات ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به یک فقره سرقت خودرو، 6 فقره سرقت وسایل خانه، 4 فقره سرقت از ساختمان های ناتمام و 10 فقره سرقت قطعات خودرو با همدستی یکی از دوستانش در محدوده بلوار توس اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر همدست متهم خاطرنشان کرد: 2 متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

امنتهای پیام/70054

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان مشهد سرهنگ فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت